CUSTOMER QUALITY ENGINEER WITH FRENCH-IASI

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile TRK Professional active.


Vezi toate job-urile CUSTOMER QUALITY ENGINEER WITH FRENCH-IASI active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Angajator: TRK Professional
Domeniu:
  • Inginerie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 20.04.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Noi suntem Trenkwalder, unul dintre cei mai puternici jucători ai pieței de HR din Europa Centrală și de Est. Atât obiectivele noastre, cât și acțiunile, vorbesc despre oameni, povești de succes și o piață a forței de muncă mai bună.

    Sediul nostru din București:

    Calea Griviței nr. 82-98, Sector 1, București, Cod Poștal 010705

    Cerinte

    - Studii superioare tehnice - specializare in domeniul mecanic;
    - Ideal experiență în industria automotive sau furnizor nivel 1 - minim 2 ani
    - Experienta de lucru intr-un departament de suport clienti cu PSA sau alti clienti francezi
    - Cunoștințe de bază în planificarea calității : PFD / PFMEA / CP
    - Abordarea structurată a rezolvării problemelor de calitate – metoda 8D;
    - Abilități solide în analiza cauzei rădăcină – buna stăpânire a diverselor metode de
    investigație: 5 Why, Fault Tree Analysis, Pareto etc
    - Bune aptitudini de lucru în echipă;
    - Excelente abilităţi de comunicare şi negociere;
    - Limba franceza (scris/ conversaţional) - nivel avansat

    Responsabilitati

    - Tratează problemele de calitate primite de la clienți pentru perioada de asamblare și
    garanție și comunică rezoluția problemelor;
    - Informează organizaţia cu privire la reclamaţiile primite de la client;
    - Pentru reclamaţiile primite, organizează şedinţa iniţială pentru definirea problemei, a
    echipei şi a acţiunilor de izolare;
    - Coordonează şedinţele pentru definirea cauzei rădăcină şi a acţiunilor de lungă durată;
    - Urmărește implementarea acțiunilor corective definite și transversalizarea
    implementării acestora pentru procese/ produse similare;
    - Asigură comunicarea respectând intervalele de timp cerute;
    - Se asigură că informaţiile relevante sunt înregistrate în baza de date specifică;
    - Actualizează indicatorii specifici rapoartelor de calitate clienţi.

    Alte informatii

    Asteptam aplicatiile dvs pana pe 30.04.2017

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Remote

    Remote

    Iasi,

    Vezi job-uri similare (23)