Trezorier (perioada determinata - 24 luni)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Rompetrol – membru KazMunayGas active.


Vezi toate job-urile Trezorier (perioada determinata - 24 luni) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Rompetrol – membru KazMunayGas
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.05.2017
    Scurta descriere a companiei

    Rompetrol, part of KMG International, is the place where thousands of minds spread throughout 11 countries are connecting to each other to create the energy we all need to get further. You may think of us as an Oil & Gas powerhouse, which combines the strength of the experienced with the eagerness of the new.
    This is how we grew over the past 40 years into a group of true professionals, specialized in diverse fields of work: Trading, Refining & Petrochemicals, Retail, Industrial Services.
    We believe that through trial and perseverance, true ambition is inspired and success achieved. With this reasoning, we intend to welcome you to our Rompetrol family and help you reach your full potential. So, are you ready to begin or continue your career, in a diverse and fulfilling environment?

    Cerinte

    • Studii superioare - domeniul economic;
    • Exerienta profesioala de minim 2 ani pe un post similar;
    • Notiuni financiar-contabile de baza (tranzactii bancare, instrumente de plata, dobanzi, credite, operatiuni de schimb valutar);
    • Cunostinte de operare PC (MS Office) - nivel avansat;
    • Cunostinte de operare intr-o aplicatie ERP (de preferat SAP);
    • Limba Engleza – nivel mediu;
    • Abilitati de organizare si planificare;
    • Orientare spre detaliu si analiza.

    Responsabilitati

    • Intocmeste raportari de cash – flow zilnic, lunar, trimestrial;
    • Tine evidenta operativa a conturilor bancare ale companiei si monitorizeaza disponibilitatile banesti;
    • Tine evidenta conturilor de credit si a cursurilor de schimb la principalele monede, intocmind diferite situatii de raportare;
    • Efectueaza zilnic/ lunar/ trimestrial platile, intocmind toate documentele bancare aferente acestora (in format electronic sau pe suport de hartie);
    • Intocmeste borderourile de incasare (cecuri, bilete la ordin), depune si arhiveaza documentele justificative pentru acestea;
    • Mentine relatia cu bancile in ceea ce priveste operatiunile, inclusiv derularea procedurilor;
    • Verifica si reconciliaza rapoarte si situatii necesare managementului pentru gestionarea financiara si operationala a companiei;
    • Verifica si reconciliaza tranzactiile economice in contabilitatea primara si financiara conform standardelor contabile romanesti si standardelor de raportare financiara ale companiei, pentru operatiunile derulate prin casieria unitatii;
    • Intocmeste, verifica si raporteaza zilnic balanta conturilor de trezorerie;
    • Verifica ordinele de plata intocmite, urmareste semnarea, transmiterea si decontarea bancara a acestora;
    • Intocmeste documentatia necesara pentru emiterea de Acreditive, Scrisori de Garantie Bancara si alte instrumente financiare de plata si garantare;
    • Gestioneaza documentatia aferenta contractelor de credit, precum si alte documente in relatia cu bancile necesare pentru desfasurarea activitatilor de trezorerie.