Help Desk Technician

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Ask for Accounting active.


Vezi toate job-urile Help Desk Technician active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: Ask for Accounting
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.05.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Companie de contabilitate si resurse umane ce activeaza in diverse domenii economice, cauta persoane interesate sa se alature unei echipe de profesionisti.

    Cerinte

    - Cunostinte medii sau avansate de instalare, configurare si troubleshooting sisteme de operare Windows (Windows XP, Windows 7, Windows 8.1, Windows 10);
    - Cunostinte avansate de instalare, configurare si troubleshooting MS Office;
    - Cunostinte hardware (troubleshooting si functionalitate) pentru calculatoare;
    - Cunostinte hardware (troubleshooting si functionalitate) pentru imprimante si multifunctionale;
    - Cunostinte medii sau avansate de configurare si lucru cu VM in Vmware sau Hyper-V;
    - Nivel mediu de cunostinte despre retele, echipamente, protocoale si servicii de retea;
    - Limba engleza: nivel avansat;
    - Permis de conducere categoria B;
    - Abilitati de planificare si prioritizare a activitatilor;
    - Abilitati foarte bune de comunicare si de lucru in echipa;
    - Nivel inalt de acuratete si atentie la detalii;
    - Orientare catre client, capacitatea de a lucra cu termene-limita;
    - Receptivitate la cererile utilizatorilor;
    - Proactivitate in detectarea si rezolvarea problemelor recurente;
    - Foarte buna si prompta comunicare cu oamenii non-tehnici;
    - Orientare spre rezultate si spre rezolvarea de probleme;
    - Rezistenta la stres.

    Responsabilitati

    - Asistenta tehnica si suport remote sau onsite pentru cererile si problemele ridicate de catre clienti, in ceea ce priveste PC-urile (hardware/software), retele calculatoare, periferice (imprimante/scanere/multifunctionale);
    - Raspuns cererilor din partea clientilor, pe e-mail sau telefonic;
    - Determinarea naturii problemelor semnalate de clienti;
    - Instalarea, modificarea, repararea computerelor (HW si SW) si curatarea periodica a computerelor;
    - Instalarea perifericelor (multifunctionale/imprimante/scanere);
    - Rezolvarea problemelor aparute la reteaua LAN, WAN si la alte sisteme active/pasive de retelistica;
    - Intocmirea si documentarea de/despre proceduri pentru rezolvarea unor probleme frecvente solicitate de clienti, sau a unor manuale de instruire a clientilor;
    - Tinerea evidentei si raportarea in scris a fiecarei interventii facuta pentru clienti;
    - Gestionarea si inventarierea statiilor de lucru la nivel HW/SW/retelistica;
    - Asigurarea faptului ca problemele ridicate de client au fost rezolvate si solicitarea de feedback.

    Alte informatii

    Se considera avantaje:
    - Experienta in posturi similare;
    - Cunoștințe instalare/configurare servere Windows/Linux (mail, samba, ftp, http, dns, routare), lucrul cu Active Directory;
    - Cunostinte avansate de networking;
    - Certificari in domeniu.

    Beneficii:
    - Oportunitati de dezvoltare profesionala si personala;
    - Acces la medii de test, tehnologii IT.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    3200 RON NET / luna
    BUCURESTI, Ilfov,

    BUCURESTI, Job national

    Aplica fara CV
    Remote

    Vezi job-uri similare (316)