Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Help Desk Technician
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Ask for Accounting active.Vezi toate job-urile Help Desk Technician active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro |
Angajator: | Ask for Accounting |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 16.05.2017 |
Remote work: | On-site |
Companie de contabilitate si resurse umane ce activeaza in diverse domenii economice, cauta persoane interesate sa se alature unei echipe de profesionisti.
Cerinte
- Cunostinte medii sau avansate de instalare, configurare si troubleshooting sisteme de operare Windows (Windows XP, Windows 7, Windows 8.1, Windows 10);
- Cunostinte avansate de instalare, configurare si troubleshooting MS Office;
- Cunostinte hardware (troubleshooting si functionalitate) pentru calculatoare;
- Cunostinte hardware (troubleshooting si functionalitate) pentru imprimante si multifunctionale;
- Cunostinte medii sau avansate de configurare si lucru cu VM in Vmware sau Hyper-V;
- Nivel mediu de cunostinte despre retele, echipamente, protocoale si servicii de retea;
- Limba engleza: nivel avansat;
- Permis de conducere categoria B;
- Abilitati de planificare si prioritizare a activitatilor;
- Abilitati foarte bune de comunicare si de lucru in echipa;
- Nivel inalt de acuratete si atentie la detalii;
- Orientare catre client, capacitatea de a lucra cu termene-limita;
- Receptivitate la cererile utilizatorilor;
- Proactivitate in detectarea si rezolvarea problemelor recurente;
- Foarte buna si prompta comunicare cu oamenii non-tehnici;
- Orientare spre rezultate si spre rezolvarea de probleme;
- Rezistenta la stres.
- Asistenta tehnica si suport remote sau onsite pentru cererile si problemele ridicate de catre clienti, in ceea ce priveste PC-urile (hardware/software), retele calculatoare, periferice (imprimante/scanere/multifunctionale);
- Raspuns cererilor din partea clientilor, pe e-mail sau telefonic;
- Determinarea naturii problemelor semnalate de clienti;
- Instalarea, modificarea, repararea computerelor (HW si SW) si curatarea periodica a computerelor;
- Instalarea perifericelor (multifunctionale/imprimante/scanere);
- Rezolvarea problemelor aparute la reteaua LAN, WAN si la alte sisteme active/pasive de retelistica;
- Intocmirea si documentarea de/despre proceduri pentru rezolvarea unor probleme frecvente solicitate de clienti, sau a unor manuale de instruire a clientilor;
- Tinerea evidentei si raportarea in scris a fiecarei interventii facuta pentru clienti;
- Gestionarea si inventarierea statiilor de lucru la nivel HW/SW/retelistica;
- Asigurarea faptului ca problemele ridicate de client au fost rezolvate si solicitarea de feedback.
Se considera avantaje:
- Experienta in posturi similare;
- Cunoștințe instalare/configurare servere Windows/Linux (mail, samba, ftp, http, dns, routare), lucrul cu Active Directory;
- Cunostinte avansate de networking;
- Certificari in domeniu.
Beneficii:
- Oportunitati de dezvoltare profesionala si personala;
- Acces la medii de test, tehnologii IT.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Junior Helpdesk Administrator (Stefanestii de Jos) 3200 RON NET / luna | |
Local IT HelpDesk Intern BUCURESTI, Job national | |
IT Service Desk Technician with German and English Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (316) |
Raporteaza eroarea la