Customer Quality Leader (contract pe 2 ani)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile MAHLE active.Vezi toate job-urile Customer Quality Leader (contract pe 2 ani) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Controlul calitatii active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro |
Angajator: | MAHLE |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | peste 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 05.05.2017 |
Remote work: | On-site |
Împreună punem lumea în mișcare!
Pasiunea noastră pentru tehnologie ne-a ajutat să devenim ceea ce suntem astăzi: un partener de dezvoltare și un furnizor de largă recunoaștere internațională pentru industria de automobile.
Prin spiritul nostru de echipă, la MAHLE dezvoltăm soluții inovatoare pentru mobilitatea viitorului, neutră din punct de vedere climatic. Ne concentrăm pe electromobilitate și pe managementul termic, precum și pe alte domenii tehnologice de reducere a emisiilor de CO2, de exemplu, celulele de combustibil sau motoarele cu hidrogen.
Deja realizăm peste 60 % din cifra noastră de afaceri independent de motorul cu ardere internă al autoturismelor. Până în 2030, se preconizează că această pondere va crește la 75 %.
Sunteți gata să construiți viitorul mobilității împreună cu MAHLE?
Vă invităm să deveniți și dumneavoastră membru al echipei noastre, formată din peste 72.000 de angajați la nivel mondial.Aflați mai multe despre oportunitățile care vi se oferă la MAHLE și dezvoltați-vă cariera.
#MAHLE
#StrongerTogether.
Technical University
Specialization as an auditor in quality and training courses in quality
Minimum 5 years of experience in the field (quality management of the projects would be preferred)
Advanced knowledge of PC (MS Office, Lotus Notes, SAP)
Advanced knowledge of English or/and German
Driving license (category B)
Capacity of expression, relationships
Leadership abilities
Main goal: Leading the Customer Care activities, Quality Planning, Customer Claims and Change Management.
Main responsibilities:
Monitors the customer satisfaction and assure it at a top level
Assures the complaint management (WEB 8D), including the field Protect the Customer first
Assures the systematical use of problem solving tools (RCA / QRQC / …)
Assures or supports that TOP Quality issues & Quality Alerts are raised according to the working instructions
Assures that Lessons Learned are raised for each recurring complaint
Assures the APQP follow up supervision for the new projects and for the transfer of projects
Assures the deployment of the key characteristics for serial production
Assures the management of the change in terms of quality for serial production (including continuous improvement)
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Customer/ Manufacturing Quality Engineer Aplica fara CV | |
Customer Quality Specialist Timisoara, | |
Team Leader - Optic Design Engineer HUD - UX (TM) Timisoara, | |
Vezi job-uri similare (185) |
Raporteaza eroarea la