Card Officer - Bucuresti

This job is no longer active!

View all jobs OTP Bank active


View all jobs Card Officer - Bucuresti active on Hipo.ro

View all jobs Banks - Financial Institutions active on Hipo.ro

View all jobs Customer Support - Client Service active on Hipo.ro

View all jobs Administrative Assistance active on Hipo.ro


Employer: OTP Bank
Domain:
  • Banks - Financial Institutions
  • Customer Support - Client Service
  • Administrative Assistance
  • Job type: full-time
    Job level: 1 - 5 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 08.06.2017
    Remote work: On-site
    Short company description

    OTP Group aniversează anul acesta 70 de ani de activitate și a devenit unul dintre cei mai mari furnizori independenți de servicii financiare din Europa Centrală și de Est. Comunitatea de aproximativ 36.000 de angajați OTP deservește zilnic peste 18,5 milioane de clienți din 11 țări.

    OTP Bank România, subsidiară a OTP Grup, este un furnizor integrat și auto-finanțat de servicii financiare. Banca ocupă locul 9 după active în clasamentul jucătorilor bancari din România, cu o cotă de piață de 2,55% din iunie 2019.

    Misiunea noastră este să sprijinim continuu succesul celor care ne investesc cu încrederea lor. Prin urmare, după mai bine de 15 ani de activitate pe piața locală, implementăm o transformare Agile la scară largă, adaptată la realitățile economice ale pieței și așteptările clienților din ce în ce mai complexe.

    Căutăm experți, ca tine, care sunt pregătiți să aibă un impact asupra modului în care funcționează compania noastră.

    Requirements

    -

    Responsibilities

    - Handling the periodic delivery of cards (and PINs) to the branches;
    - Processing the daily files from / to OTP Bank (card application file, PIN file, authorizations, transactions, clearing and settlement, etc.)

    - Processing the daily incoming/outgoing reports from / to the card organizations (VISA & MasterCard) Processing of exceptional transactions (chargeback, representment, fee collection, etc)
    - Performing basic operations related to card management

    - Offering assistance to branches on card related issues
    - Offering assistance to branches on ATM / EPOS issues
    - Offering assistance to cardholders on Card, POS and ATM related matters

    - Performing daily operations related to card, POS and ATM transactions disputes and cardholders' complaints
    - Collaboration with subcontractors for solving various problems related to ATM management
    - Handling the regular reports for the card organizations
    - Handling Card, POS and ATM related documentation received from branches

    - Producing various Card, POS and ATM activity reports
    - Indirect contribution to the development of new or additional card related products and services
    - Participating to periodical card trainings with employees of the branches

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Remote

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (110)