Ofiter Monitorizare - Bucuresti

Angajator: OTP Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.09.2017
    Scurta descriere a companiei

    Prezenta din 2004 pe piata bancara locala, OTP Bank Romania si-a propus sa devina o banca universala puternica, care sa ofere servicii complete pentru clienti persoane fizice si companii.

    In ultimii 11 ani de cand OTP Bank a intrat pe piata din Romania am demonstrat ca avem capacitatea de a intelege nevoile clientilor si contextul actual al pietei si ca suntem un partener de incredere in furnizarea de servicii financiare.

    In OTP Group, oamenii dau valoare si sunt o adevarata resursa. De aceea, OTP Bank Romania recunoaste, atrage, dezvolta si expune spre calitate si profesionalism capitalul uman, rezultatul fiind o echipa tanara aflata intr-un continuu proces de perfectionare.

    Cerinte

    -

    Responsabilitati

    - Verifica corectitudinea introducerii in sistem a garantiilor atasate produselor de creditare si remediaza erorile identificate impreuna cu Unitatea Teritoriala;
    - Efectueaza incasari manuale pt sumele datorate bancii in cazuri exceptionale (popriri, viramente de salarii pe cont, depuneri in contul intern, restituri sume de catre banca in urma reclamatiilor, etc;

    - Ruleaza raportul de viramente ale salariilor pe contul clientilor "VIR_SAL", si efectueaza rambursarea manuala a datoriilor fata de banca, in limita acestui disponibil;
    - Resposabil cu verificarea respectarii conditiilor in vederea utilizarii creditelor cu aprobare conditionata;
    Monitorizarea rulajului lunar obligatoriu pe cont in cazul descoperitului de cont autorizat - Overdraft;

    - Urmareste deblocarea sumelor suplimentare provenite din credite refinantate (informare Unitate Teritoriala; transmitere scrisori de informare catre client, trimitere credit la work-out);
    - Efectueaza modificari in sistemul IT pentru solutiile din cadrul "Credit Protection Program";

    - Urmareste politele de asigurare incheiate in mod obligatoriu in momentul contractarii produselor de creditare specifice si pe tot parcursul derularii contractului respectiv, efectuind actiuni de contactare telefonica sau pe e-mail a clientilor daca este cazul; impreuna cu Unitatile Teritoriale se asigura de inregistrarea corecta a politelor, respectiv a platii ratelor in sistemul informatic.