Engineer, 1st Line Support HU
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Vodafone Romania active.Vezi toate job-urile Engineer, 1st Line Support HU active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | Vodafone Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 12.07.2017 |
Remote work: | On-site |
Vodafone România este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, cu o vastă experiență în comunicații și Internet of Things, precum și în promovarea serviciilor financiare mobile și transformarea digitală pe piețele emergente.
La Vodafone, credem că oportunitățile și promisiunile unui viitor digital mai bun ar trebui să fie accesibile tuturor și ne asigurăm că cei mai vulnerabili nu sunt lăsați în urmă în călătoria către acel viitor. Prin intermediul tehnologiei noastre, lucram pentru a elimina diferențele existente și pentru a ajuta oamenii să contribuie în mod egal și pe deplin la societate.
De ce Vodafone?
• Ne preocupăm să fim o companie dedicată diversității ca motor al schimbării;
• Ne dorim o lume mai conectată, mai incluzivă și mai durabilă;
• Folosim tehnologia pentru a reduce emisiile de carbon;
• Provocăm și inovăm pentru a conecta oameni, companii și comunități din întreaga lume;
• Cu noi poți să fii tu însuți, să împărtășești inspirație, să îmbrățișezi noi oportunități, să prosperi și să faci o diferență reală.
Vodafone se angajează să atragă, să dezvolte și să rețină cei mai buni oameni, oferind un loc de munca motivant și incluziv, în care talentul este cu adevarat recunoscut și recompensat. Ne angajăm să promovăm incluziunea pentru toți cu convingerea că diversitatea joacă un rol important în succesul companiei noastre. Îi incurajăm în mod activ pe toți să ia in considerare posibilitatea de a face parte din călătoria noastră.
Alapvető kompetenciák, ismeretek és tapasztalatok:
- Távközlési szolgáltatások és technológiák ismerete (GSM, UMTS, LTE, IP, PDH, SDH, DWDM)
- Különböző web alapú Windows alkalmazások felhasználó szintű ismerete
- Jó kommunikációs készség
- Csapatorientáltság
- Angol és más nyelvek ismerete
- Magyar nyelv kötelező ismerete
Kötelező technikai/ szakmai képesítések:
- Egyetemi végzettség: Elektronika, Telekommunikáció és távközlés
- Előnyt jelent: 1-2 év tapasztalat Operations&Maintenance területen
Pozíció leírása:
1st Line Operations a Vodafone Hálózaton belül, egy multi-vendor környezetben.
Vodafone hálózat monitorizálása és karbantartása, kapcsolattartás az alvállalkozókkal és a 2nd line csapattal, időközönkénti jelentések készítése és nyomonkövetése a hálózat és a NOC által meghatározott KPI elérése érdekében.
A Vodafone hálózati elemek megelőző és korrekciós első szintű hibaelhárítása, a minőség és a szolgáltatások folyamatosságának biztosítása érdekében.
A 2nd Line Operations csapattal együttműködve, elemzések alapján, eljárások kidolgozása a riasztások és a hibák kiszűrésére illetve felszámolására.
Főbb feladatok:
- Vodafone hálózat (RAN, Core, VAS) 24h/7 felügyelete, ernyő típusú fault management- és network management rendszerek segítségével
- Komplex műszaki problémák továbbítása a 2nd Line Operations csapatnak, az incidensek mihamarabbi elhárításának érdekében
- Karbantartó mérnökök és alvállalkozók értesítése, helyszíni problémák megoldása érdekében, az incidensek nyomonkövetése annak megoldásáig
- Értesítések küldése hálózati kiesésekről a vezetőség felé és az Incident Manager koordinálásával a kiesés megoldása
- Különböző tréningeken való részvétel, a technikai tudás fokozatos fejlesztése érdekében
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Technical Analyst Support-Graduate Program - Oracle Aplica fara CV | |
Tech Support Tier 1 - Bucuresti Aplica fara CV | |
Support specialist with German-Bucharest Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (23) |
Raporteaza eroarea la