Call Center Officer

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile OTP Bank active.


Vezi toate job-urile Call Center Officer active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: OTP Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 11.04.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    OTP Group aniversează anul acesta 70 de ani de activitate și a devenit unul dintre cei mai mari furnizori independenți de servicii financiare din Europa Centrală și de Est. Comunitatea de aproximativ 36.000 de angajați OTP deservește zilnic peste 18,5 milioane de clienți din 11 țări.

    OTP Bank România, subsidiară a OTP Grup, este un furnizor integrat și auto-finanțat de servicii financiare. Banca ocupă locul 9 după active în clasamentul jucătorilor bancari din România, cu o cotă de piață de 2,55% din iunie 2019.

    Misiunea noastră este să sprijinim continuu succesul celor care ne investesc cu încrederea lor. Prin urmare, după mai bine de 15 ani de activitate pe piața locală, implementăm o transformare Agile la scară largă, adaptată la realitățile economice ale pieței și așteptările clienților din ce în ce mai complexe.

    Căutăm experți, ca tine, care sunt pregătiți să aibă un impact asupra modului în care funcționează compania noastră.

    Cerinte

    • Abilităţi de vânzare, persuasiune;
    • Cunoştinţe de operare PC (Microsoft Office);
    • Atitudine proactivă și orientare spre rezultate;
    • Abilităţi multitasking, prioritizare eficientă, responsabilitate, managementul eficient al timpului;
    • Colaborare eficientă în cadrul echipei.

    Responsabilitati

    • Preiei si rezolvi solicitari primite de la clienti prin apeluri telefonice sau prin alte canale de comunicare (email, chat, mesaje Internet Banking sau social media)
    • Asiguri suport pentru serviciile şi produsele băncii in interactiune cu alte departamente interne;
    • Identifici oportunităţi de promovare a produselor bancii in contactele cu clientii, ii ghidezi si ii convingi sa mearga in sucursale sau agentii.;
    • Preiei reclamaţii primite telefonic de la clienţi şi le trimiti spre rezolvare;
    • Efectuezi tranzacţii ordonate telefonic de clienţii serviciului OTPdirekt;
    • Iniţiezi apeluri către clienţi şi potenţiali clienţi ai băncii în timpul campaniilor de vânzare, în scopul promovării produselor şi serviciilor.

    Alte informatii

    • Salariu fix dar si bonusuri atractive în funcţie de performanţă;
    • Mediu de lucru plăcut, colegi veseli si gata oricand sa te ajute.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (145)