INGINER MECANIC

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ABC Human Capital active.


Vezi toate job-urile INGINER MECANIC active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Inginerie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Braila
  • Galati
  • Actualizat la: 26.05.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

     Imagine generală şi comportament
    - Apariţie plăcută, îmbrăcat corespunzător, curat;
    - Foloseşte un limbaj adecvat;
    - Este prietenos, politicos, abordabil;
    - Comportament corespunzător la volan;
     Specialist – imagine şi comportament
    - Expertiză tehnică în vehicule;
    - Profesionist în serviciile compeniei (întreţinere, reparaţii/prevenirea accidentelor);
     Suport tehnic şi consultant tehnic „în slujba clienţilor şi a camioanelor”
     Identifică şi acţionează faţă de vânzările potenţiale „în slujba companiei”
    - Stabileşte cotele până la limita predefinită (în EUR)
     Muncitor talentat şi minuţios;
     Îşi desfăşoară munca în timp rezonabil:
     Urmează reglementările tehnice standard;
     Îşi desfăşoară activitatea conform prevederilor legale;
     De încredere şi punctual;
     Integru;
     Descoperă lucruri ce pot fi îmbunătăţite şi face propuneri;
     Raportează pro-activ necesitatea efectuării de traininguri;
     Se consultă periodic cu Consultantul de service asupra activităţii;
     Transmite pro-activ informaţiile relevante Consultantului de service, Administraţiei service-ului şi departamentului de vânzări.

    Responsabilitati

     Menţinerea relaţiei cu clienţii
    - Creează şi menţine contactul cu clienţii;
    - Ajută clienţii în orice probleme legate de vehicule;
    - Este persoana de contact pentru orice probleme la locul muncii (servicii, reclamaţii cu privire la produse/service, timp de livrare);
     Consultanţă
    - Acordă consultanţă clienţilor în probleme tehnice;
    - Acordă consultanţă tehnică despre service şi piese de schimb;
    - Identifică nevoile clienţilor;
     Identifică potenţialul de vânzări
    - Întreţinere/prevenirea accidentelor;
    - Piese de schimb (inclusiv piese uzate, defecte, modificarea acestora pentru a fi folosite);
    - Oferte speciale;
    - Vehicule noi
     Stabileşte cotele pentru servicii şi piese de schimb
    - Modifică cotele pentru a fi adaptate cerinţelor clienţilor;
    - Abordează clienţii pro-activ;
     Încheie vânzările
    - Cere/comandă serviciul necesar;
    - Stabileşte datele de implementare;
     Informează pro-activ Consultantul de service şi/sau departamentul de relaţii cu clienţii cu privire la potenţialele vânzări în service
     Informează pro-activ agentul de vânzări din zonă cu privire la potenţialul de vânzări pentru vehicule noi, de închiriat şi uzate (cere notificare)

     Analizează problemele
    - Identifică cauzei defecţiunii/funcţionării defectuoase;
    - Stabileşte împrejurările exterioare şi le declară ca atare;
    - Stabileşte procesul de reparare;
    - Foloseşte instrumentele ajutătoare (navigator, manuale, solicită ajutorului Inginerului de service);
     Obţine piesele de schimb
    - Identifică cererea pentru piese de schimb;
    - Identifică piesa de schimb folosind navigatorul, sau manualul;
    - Verifică preţul şi disponibilitatea online;
    - Comandă online piesa de schimb;
    - Comandă piese externe prin Consultantul de service/CC piese de schimb;
    - În cazuri urgente, achiziţionează piesa de schimb dintr-un magazin;
     Rezolvă probleme
    - Întreţinerea vehiculului;
    - Efectuează controale ale vehiculelor;
     Desfăşoară lucrări de întreţinere
    - Lucrează cu liste ale lucrărilor de întreţinere;
    - Identifică deficienţele;
    - Remediază deficienţele după feedback-ul clienţilor;
    - Ţine evidenţa serviciilor separat, ca întreţinere;
     Efectuează controale în scopul prevenirii accidentelor, în conformitate cu cerinţele legale în vigoare
    - Efectuează controale (conform instrucţiunilor/documentelor de training);
    - Identifică deficienţele;
    - Înregistrează documente privind deficienţele în registrul de teste pentru prevenirea accidentelor şi închide cazurile după efectuarea cu succes a operaţiunilor de întreţinere;
    - Remediază deficienţele după feedback-ul clienţilor;
    - Ţine evidenţa serviciilor separat, ca întreţinere;
     Efectuează modificări ale pieselor, urmărind cu stricteţe desenele/planşele şi/sau instrucţiunile
     Construirea vehiculelor şi asamblare specifică, conform cerinţelor clienţilor
     Comenzi – atribuţii specifice de administrare
    - Acceptă comenzi CS sau dispune crearea lor de către Consultantul de service;
    - Pregăteşte implementarea unor proceduri pentru clienţi;
    - Redactează raportul de service şi îl trimite la timp;
    - Asigură semnarea raportului de service de către clienţi;
    - Transmite nota de predare;
    - Notează garanţia şi beneficiile acordate clienţilor în raportul de service;
    - Returnează piesele defecte prin documentul de retur;
    - Se asigură de calitatea procesului de asigurare pentru zona desemnată şi în cadrul funcţiei sale;
     Administrare generală
    - Administrare permanentă a agendei şi numerelor de telefon;
    - Menţine vehiculele de service în ordine şi curate;
    - Administrează în mod responsabil uneltele şi materialele din vehiculele de service;
    - Efectuează periodic inventarul vehiculelor de service;
    - Urmează instrucţiunile de lucru conform ghidului.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Galati, Job national

    Galati, Job national

    Aplica fara CV
    Constanta, Galati, Iasi,

    Vezi job-uri similare (6)