HR Business Partner

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile OTP Bank active.


Vezi toate job-urile HR Business Partner active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: OTP Bank
Domeniu:
  • Banci
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 24.04.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    OTP Group aniversează anul acesta 70 de ani de activitate și a devenit unul dintre cei mai mari furnizori independenți de servicii financiare din Europa Centrală și de Est. Comunitatea de aproximativ 36.000 de angajați OTP deservește zilnic peste 18,5 milioane de clienți din 11 țări.

    OTP Bank România, subsidiară a OTP Grup, este un furnizor integrat și auto-finanțat de servicii financiare. Banca ocupă locul 9 după active în clasamentul jucătorilor bancari din România, cu o cotă de piață de 2,55% din iunie 2019.

    Misiunea noastră este să sprijinim continuu succesul celor care ne investesc cu încrederea lor. Prin urmare, după mai bine de 15 ani de activitate pe piața locală, implementăm o transformare Agile la scară largă, adaptată la realitățile economice ale pieței și așteptările clienților din ce în ce mai complexe.

    Căutăm experți, ca tine, care sunt pregătiți să aibă un impact asupra modului în care funcționează compania noastră.

    Cerinte

    • Previous experience in recruitment
    • 3 years previous experience in banking is an advantage
    • University Degree in Economics, Psychology or Social Science
    • English and MS Office proficiency
    • Team Player
    • Communication Skills
    • Negotiation Skills
    • Strong Time Management and Priorities Management Skills
    • Analytical and Problem Solving Skills
    • Labor Law Knowledge

    Responsabilitati

    • Acts as a single point of the contact for the employees and managers in the business unit.
    • Recruits personally the key talents for the internal client.
    • Proactively supports the delivery of HR Processes at the client’s side.
    • Builds a strong business relationship with the internal client.
    • Actively identifies gaps, proposes and implement changes necessary to cover risks.
    • Designs and maintain reports for management.
    • Maintains in-depth knowledge of legal requirements related to day-to-day management of employees, reducing legal risks and ensuring regulatory compliance.
    • Provides HR policy guidance and interpretation.
    • Develops contract terms for new hires, promotions and transfers.
    • Assures proper on-boarding for new hires.

    Alte informatii

    We offer:

     The possibility to build your career in a professional environment
     Motivating salary
     Medical insurance
     Life insurance
     Meal tickets
     Trainings and certifications
     Bookster subscription

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (102)