Specialist Relatii Clienti

This job is no longer active!

View all jobs Danone active


View all jobs Specialist Relatii Clienti active on Hipo.ro

View all jobs Customer Support - Client Service active on Hipo.ro


Employer: Danone
Domain:
  • Customer Support - Client Service
  • Job type: full-time
    Job level: 0 - 1 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 08.05.2017
    Remote work: On-site
    Short company description

    Povestea DANONE a început acum mai bine 100 de ani cu un vis. Cel al unui mic antreprenor, Issac Carasso, de a îmbunatăți starea de sănătate a oamenilor care sufereau de probleme intestinale. În spatele realizării acestui vis s-au aflat de-a lungul anilor mii de oameni și lideri extraordinari. Astazi, Danone este o companie globală, cu un portofoliu extins care conține lactate proaspete, produse pe bază de plante, nutriție infantilă, apă minerală îmbuteliată și nutriție medicală.

    Vei fi parte a unei echipe care-ți va oferi satisfacția de a face bine, parte a unei companii care aspiră la a avea un impact pozitiv în comunitate și pentru lumea înconjurătoare, prin produsele pe care le oferă și practicile după care se conduce.
    Vei contribui la misiunea noastră, de a oferi oamenilor o sănătate mai bună, într-un mod sustenabil, și vei lucra într-un mediu care pune accent pe starea de bine. Valorizăm spiritul de inițiativă și apreciem inovația: fiecare dintre angajații noștri este încurajat să învețe și să crească.

    Imbrățișăm diversitatea în organizația noastră. Aceasta înseamnă ca acordăm atenție deplină și echitabilă tuturor candidaților infiferent de rasă, culoare, religie, vârstă, sex, orientare sexuală, identitate de gen, opinie politică, origine națională și dizabilitate sau stare de sănătate.

    Hai și tu în echipa Danone!

    Requirements

    -> Esti atent la detalii, comunici cu usurinta si ai experienta in lucrul direct cu clientii?

    -> Ai studii medii/ superioare, cunostinte de contabilitate primara si capacitatea de a invata rapid?

    Responsibilities

    Vei avea ca principale responsabilitati:

    1. Verificarea documentelor rezultate in urma distributiei (facturi, chitante, documente cu regim special) si a corectitudinii datelor inscrise pe instrumentele de plata

    2. Mentinerea legaturii cu reprezentantii firmei de distributie

    3. Pregatirea documentelor de vanzare si gestionarea corespondentei cu tertii

    4. Emiterea registrului de casa si inregistrarea avizelor de insotire marfa in SAP

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (91)