Responsabil achizitii

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ABC Human Capital active.


Vezi toate job-urile Responsabil achizitii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.05.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    - Absolvent de studii superioare, preferabil in domeniul economic
    - Experienta pe un post similar minim 2 ani
    - Excelente abilitati de comunicare si negociere, persoana organizata, analitica si cu o
    gandire strategica
    - Cunostinte solide de operare PC, pachetul Office, ERP
    - Persoana responsabila, orientata spre rezultate, capabila sa lucreze in conditii de stres si cu termene limita
    - abilitati operative
    - abilitati de rezolvare a problemelor
    - capacitate de a evalua şi a lua decizii
    - abilităţi de planificare şi analiză
    - atitudine proactiva
    - abilitati de leadership si management

    Responsabilitati

    -Coordoneaza si imbunatateste procesul de aprovizionare si depozitare;
    - Realizeaza evaluari si gaseste solutii de rezolvare a eventualelor probleme asociate stocurilor, produselor neconforme, comenzilor, soldurilor, scadentelor conform
    conditiilor comerciale agreate cu furnizorii;
    - Elaborează propuneri de îmbunătăţire a procedurilor şi instrumentelor de lucru în scopul reducerii costurilor;
    - Analizeaza evolutia stocului pe categorii de produse
    - Asigura disponibilitatea produselor in magazine
    - Monitorizeaza disponibilitatea produselor din depozit si ia decizii de crestere sau reducere, introducerea de noi produse
    - Foloseste in mod eficient resursele alocate departamentului;
    - Realizeaza diferite rapoarte si analize solicitate de catre superiori.

    Alte informatii

    Persoanele interesate pot trimite Cv-ul la adresa iuliana.apopei (at )abchumancapital.ro

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (40)