Analist Resurse Umane

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Analist Resurse Umane active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 05.05.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Căutăm un coleg/a pentru o echipă tanară şi dinamică din Iaşi. Avem nevoie în primul rând de un nivel bun de limba franceză (minim B1) şi de dorința de a invața şi de a se implica într-un proiect internațional. 



    Dacă la toate acestea adaugi şi o bună capacitate de organizare şi prioritizare, maturitate şi atenție la detalii, adaptabilitate şi un minim de experiența în muncă (avantaj), eşti cu siguranța persoana potrivită pentru acest post.

    Responsabilitati

    Descrierea jobului
    Oferim oportunitatea dezvoltarii unei cariere în cadrul Departamentului de Resurse Umane – Contracte. Este vorba de un proiect cu deschidere internațională, cadrul perfect pentru a utiliza şi dezvolta cunoştințele de limba franceza şi a descoperi domeniul resurselor umane.



    Responsabilitați:
    -Analiza cererilor de contract individual de muncă şi a dosarelor de personal pentru angajații actuali/ viitori ai clientului francez;
    -Elaborarea contractelor individuale de muncă, a actelor adiționale necesare angajaților şi înregistrarea acestora pe platforma specifică;
    -Comunicarea prin e-mail sau telefon cu interlocutorii din Franța în vederea verificării sau obținerii informațiilor necesare realizarii contractelor de munca;
    -Realizarea şi transmiterea saptamanală către platformele logistice a scadentarelor cu contractele de munca ce pot fi reînnoite;
    -Realizarea la cerere a unor rapoarte şi situații specifice activitații desfăşurate.

    Alte informatii

    Si pentru ca apreciem implicarea, oferim:
    -Posibilitați reale de dezvoltare a unei cariere prin acces la oportunitați interne, feedback şi coaching din partea responsabililor direcți;
    -Echipă tanară şi mediu de lucru dinamic şi profesionist;
    -Pachet salarial atractiv.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Remote

    Remote

    Remote

    Vezi job-uri similare (12)