INBOUND AGENT - CONTACT CENTER

Angajator: Credit Europe Bank (Romania)
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.08.2017
    Scurta descriere a companiei

    Credit Europe Bank Romania asigură o gamă largă de produse şi servicii către persoane fizice, IMM-uri şi corporaţii, prin intermediul unei reţele alcătuite din 57 de sucursale, agenţii şi puncte de lucru, precum şi prin canale alternative de distribuţie: ATM-uri, POS-uri, servicii de Internet şi Phone Banking.
    Mai multe informaţii despre produsele şi serviciile băncii puteţi găsi la www.crediteurope.ro, www.cardavantaj.roprecum

    În 2013 Credit Europe Bank (România) S.A. a aniversat 20 de ani de prezenţă pe piaţa locală. Membră a grupului financiar olandez Credit Europe Bank NV, banca activează încă din 1993 sub titulatura Banca de Credit Comercial şi Industrial, ulterior ca Finansbank (2000) şi apoi, din 2007, în urma unui proces de rebranding, sub numele de Credit Europe Bank România.
    Mai multe informaţii despre produsele şi serviciile băncii puteţi găsi pe www.crediteurope.ro; www.cardavantaj.ro si www.optimocard.ro

    Cerinte

    Candidatul ideal

    Excellent verbal and written communication skills
    Good knowledge of English (spoken and written)
    Team-player, customer oriented
    Problem solving attitude, pro-active
    Reliable, dedicated
    Availability for working in shifts
    Stress resistance

    Responsabilitati

    Descrierea jobului

    Handle and solve customer requests;
    Handle and solve customer complaints;
    Follow up customer requests and, if necessary, initiate outgoing calls;
    Provide information to the customers regarding the products and services of the bank;
    Perform other tasks requested by supervisor.

    Alte informatii

    We offer:

    Real possibilities of training and professional development
    Attractive salary
    Meal tickets
    Medical subscription at a private clinic by choice!
    Additional leave days depending on seniority work and organization

    What else do you need to know?
    Please note that all applications are treated confidentially. Only selected candidates for an interview will be contacted, the remaining applications will be stored in the Credit Europe Bank database for future opportunities. If you experience any difficulty when applying please contact