INBOUND AGENT - CONTACT CENTER
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Credit Europe Bank (Romania) active.Vezi toate job-urile INBOUND AGENT - CONTACT CENTER active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro |
Angajator: | Credit Europe Bank (Romania) |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 12.03.2018 |
Remote work: | On-site |
Credit Europe Bank Romania asigură o gamă largă de produse şi servicii către persoane fizice, IMM-uri şi corporaţii, prin intermediul unei reţele alcătuite din 57 de sucursale, agenţii şi puncte de lucru, precum şi prin canale alternative de distribuţie: ATM-uri, POS-uri, servicii de Internet şi Phone Banking.
Mai multe informaţii despre produsele şi serviciile băncii puteţi găsi la www.crediteurope.ro, www.cardavantaj.roprecum
În 2013 Credit Europe Bank (România) S.A. a aniversat 20 de ani de prezenţă pe piaţa locală. Membră a grupului financiar olandez Credit Europe Bank NV, banca activează încă din 1993 sub titulatura Banca de Credit Comercial şi Industrial, ulterior ca Finansbank (2000) şi apoi, din 2007, în urma unui proces de rebranding, sub numele de Credit Europe Bank România.
Mai multe informaţii despre produsele şi serviciile băncii puteţi găsi pe www.crediteurope.ro; www.cardavantaj.ro si www.optimocard.ro
Candidatul ideal
Excellent verbal and written communication skills
Good knowledge of English (spoken and written)
Team-player, customer oriented
Problem solving attitude, pro-active
Reliable, dedicated
Availability for working in shifts
Stress resistance
Descrierea jobului
Handle and solve customer requests;
Handle and solve customer complaints;
Follow up customer requests and, if necessary, initiate outgoing calls;
Provide information to the customers regarding the products and services of the bank;
Perform other tasks requested by supervisor.
We offer:
Real possibilities of training and professional development
Attractive salary
Meal tickets
Medical subscription at a private clinic by choice!
Additional leave days depending on seniority work and organization
What else do you need to know?
Please note that all applications are treated confidentially. Only selected candidates for an interview will be contacted, the remaining applications will be stored in the Credit Europe Bank database for future opportunities. If you experience any difficulty when applying please contact
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Agent Comercial Aplica fara CV | |
Agent Telemarketing BUCURESTI, | |
Call Center Officer - Divizia Operatiuni BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (40) |
Raporteaza eroarea la