Agent Relatii Clienti Receptie - Otopeni, Ilfov

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UPS Romania active.


Vezi toate job-urile Agent Relatii Clienti Receptie - Otopeni, Ilfov active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Angajator: UPS Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Otopeni
  • Actualizat la: 24.04.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    United Parcel Service (UPS) fondata in anul 1907, a devenit datorita milioanelor de clienti din intreaga lume, lider pe piata serviciilor de curierat si totodata lider pe plan global in furnizarea de servicii integrate. In cei peste 100 de ani de activitate, UPS si-a extins serviciile in peste 200 de tari si teritorii in intreaga lume oferind clientilor suport si solutii adaptate business-ului lor.

    UPS ofera oportunitati variate de cariera in departamente precum Inginerie Industriala, Marketing, Resurse Umane, Operational, Vanzari si Relatii clienti, Vamuiri, Financiar.

    Cerinte

    • Preferabil 1 an experienta anterioara in domeniul relatiei cu clientii/call-center
    • Foarte bune abilitati de comunicare prin telefon, relationare, comunicare eficienta
    •Abilitate de a reprezenta profesional organizatia catre clienti externi, atitudine proactiva
    • Atentie si concentrare
    • Orientare catre client
    • Cunostinte de limba engleza nivel mediu spre avansat
    • Cunostinte de operare PC

    Responsabilitati

    Ofera clientilor informatii despre termenii si conditiile de transport oferite de catre UPS;
    Ofera informatii referitoare la serviciile UPS disponibile in functie de solicitarile clientilor
    Ofera informatii referitoare la restrictiile UPS cu privire la deservirea adresei de destinatie, modalitatea de plata, disponibilitatea unui anumit tip de serviciu, existenta documentatiei necesare formalitatilor vamale, limitele de greutate, dimensiuni, continut, intervalul orar in care se poate efectua preluarea;
    Ofera cotatii de pret accesand sistemele specifice
    Estimeaza timpul de tranzit pentru serviciile disponibile si informeaza clientii
    La solicitarea clientului ofera informatii actualizate despre statusul unei trimiteri sau primiri;
    Verifica statusul comenzilor de export preluate de catre subcontractorul teritorial
    Trimite e-mailuri catre clienti cu copiile AWB-urilor emise la centru pentru expeditiile de export preluate de catre subcontractorul teritorial (Fan Courier);
    Preda catre departamentul operational (Key/Entry) documentatia de export;
    Efectueaza incasari in numerar / card bancar in functie de fiecare tipul incasarii: taxe de transport, taxe vamale, VOG;

    Alte informatii

    Oferim:
    • decont transport
    • bonuri de masa
    • asigurare medicala
    • oportunitati de training si dezvoltare intr-un mediu dinamic si competitiv

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (117)