Expeditor aerian international

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UPS Romania active.


Vezi toate job-urile Expeditor aerian international active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: UPS Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Otopeni
  • Actualizat la: 05.05.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    United Parcel Service (UPS) fondata in anul 1907, a devenit datorita milioanelor de clienti din intreaga lume, lider pe piata serviciilor de curierat si totodata lider pe plan global in furnizarea de servicii integrate. In cei peste 100 de ani de activitate, UPS si-a extins serviciile in peste 200 de tari si teritorii in intreaga lume oferind clientilor suport si solutii adaptate business-ului lor.

    UPS ofera oportunitati variate de cariera in departamente precum Inginerie Industriala, Marketing, Resurse Umane, Operational, Vanzari si Relatii clienti, Vamuiri, Financiar.

    Cerinte

    • Experienta in industria logistica, servicii operationale freight (de preferat)
    • Abilitati de comunicare eficienta,relationare,persuasiune,negociere
    • Studii superioare finalizate
    • Cunostinte de limba engleza nivel mediu spre avansat
    • Cunostinte de operare PC
    • Foarte bune abilitati de comunicare prin telefon
    • Abilitate de a reprezenta professional organizatia catre furnizori si client

    Responsabilitati

    • Receptionarea comenzilor de la clienti
    • Obtinerea de detalii in legatura cu ratele si conditiile de transport
    • Gasirea solutiilor optime de transport si logistica si asistarea clientilor cu sfaturi competente
    • Actualizarea sistemului operational cu informatiile necesare
    • Avizarea clientului in legatura cu documentele necesare intocmirii formalitatilor de import/export
    • Verificarea si pregatirea documentelor necesare intocmirii formalitatilor vamale
    • Urmarirea derularii operatiunilor de import/export prin legatura cu comisionarul vamal
    • Intocmirea facturilor de transport
    • Mentinerea relatiei cu clientii si dezvoltarea bazei de date existente
    • Intocmirea ofertelor pentru client si pentru alte statii

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Remote

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI, Job national

    Vezi job-uri similare (92)