Suport SQL Server

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ALTEN Romania active.


Vezi toate job-urile Suport SQL Server active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Angajator: ALTEN Romania
Domeniu:
  • Inginerie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 05.05.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ALTEN Romania, part of the international ALTEN Group - with a unique position as Leader in IT & Engineering Consulting, provides support for its clients’ development strategies in the fields of innovation, R&D and IT systems since 1996. The company comprises 2 divisions specialized on its core capabilities: ENGINEERING and IT. These two divisions are: ALTEN TECHNO and ALTEN IT.

    Cerinte

    • Experienta de lucru cu baze de date SQL SERVER (proceduri/trigger-i, functii) de cel putin 1-2 ani;
    • Abilitatea de a diagnostica, depana, de a obtine rezultate si de a oferi solutii pentru o gama larga de probleme tehnice;
    • Responsabil si capabil de a gestiona timpul in mod util;
    • Capabil sa lucreze in mod eficient, atat cu supraveghere directa cat si fara supraveghere;
    • Cunoasterea detaliata a produselor dezvoltate in cadrul departamentului/companiei;
    entor/trainer pentru alti colegi din zona de suport tehnic;
    • Focusare pe intelegerea nevoilor clientilor;
    • Abilitatea de a lucra sub presiune, de a face fata cu calm si in mod pozitiv situatiilor care implica interactiune cu clientii.

    Responsabilitati

    • Ofera suport tehnic si functional direct clientilor cu privire la utilizarea, configurarea si intretinerea produselor companiei, asigurandu-se totodata ca sistemul/aplicatiile functioneaza in conformitate cu specificatiile primite;
    • Ofera asistenta clientilor pentru remedierea imediata in caz de urgenta, in conformitate cu clauzele din cadrul SLA-ului;
    • Creeaza temporar work-around-uri pentru problemele imediate ale clientilor, dupa caz;
    • Simuleaza/reproduce problemele aparute pe mediul clientilor astfel incat sa ofere toate detaliile necesare departamentului de dezvoltare in vederea rezolvarii bug-urilor;
    • Colaboreaza indeaproape cu echipa de livrare (analiza, dezvoltare, implementare si configurare) pentru a rezolva problemele clientilor;
    • Participa impreuna cu echipa de analiza/dezvoltare la implementarea aplicatiilor companiei pentru clientii noi;
    • Ajuta la crearea de documente tehnice si/sau materiale de instruire precum si a bazei de cunostinte;
    • Participa la integrarea si formarea noilor membri din cadrul echipei de suport tehnic.

    Alte informatii

    • Cunostinte de limba engleza (scris/vorbit).
    • Capacitate de analiza, organizare si abilitati de comunicare si lucru in echipa;
    • Curios, perspicace si creativ.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Remote

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (32)