Asistent Vanzari (Back-Office) - domeniul Tehnic
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.Vezi toate job-urile Asistent Vanzari (Back-Office) - domeniul Tehnic active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | ManpowerGroup Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | peste 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 05.12.2017 |
Remote work: | On-site |
De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.
Cerinte
- Studii superioare finalizate cu diploma de licenta ;
- Experienta minima: 3 ani intr-unul dintre domeniile: Vanzari, Back-Office/Secretariat, Sales Analyst, sau ceva asemanator;
- Cunostinte temeinice de operare PC (Excel, Word, Windows, Internet);
- Sa detina abilitati tehnice / economice, sa invete si sa cunoasca produsele, piata (competitorii, segmentul de piata);
- Abilitati de vanzare, negociere, prezentare si convingere (activitatea se desfasoara back-office, fara deplasari);
- Increzator, motivat, determinat, orientat catre client;
- Initiativa, capacitate de a lucra atat individual, cat si in echipa;
- Limba engleza - nivel avansat (scris + vorbit)
- Raspunde solicitarilor venite din partea clientilor, pe segmentul pe care actioneaza;
- Intocmirea de oferte personalizate in conformitate cu specificatiile tehnice ale proiectelor;
- Legatura cu transportatorii si furnizorii / fabrica, pentru a asigura termenele de productie / livrare, in conformitate cu cererilor clientilor si urmarirea efectuarii platilor de catre clienti;
- Ofera solutii tehnice si le optimizeaza din punct de vedere al costurilor/livrarilor, pentru proiectele / cererile de oferta ale clientilor;
- Identificarea nevoilor clientului in ceea ce priveste cerintele si produsele, pentru a le putea satisface;
- Negociere de pret, termen de livrare, termeni de plata si alte probleme logistice cu clientii;
Salariu foarte atractiv
Mediu de lucru placut si beneficii multiple
Se vor discuta mai multe aspecte la interviu
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Reprezentant vanzari B2B servicii transport Aplica fara CV | |
Back Office Analyst with French Aplica fara CV | |
Jr. Support Officer - back office (perioada determinata) BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (403) |
Raporteaza eroarea la