Partner Tool Support with German language

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Partner Tool Support with German language active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.06.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    -Înţelegerea bazelor de date relaţionale şi a conceptelor de depozitare a datelor. Experienţa in suport clienti reprezinta un avantaj
    -Utilizare dovedită, extinsă a instrumentelor de gestionare a informaţiilor, precum MS Excel Abilităţi analitice demonstrate şi o orientare accentuată spre proces
    -Abilităţi excelente de comunicare şi abilitatea de a stabili şi menţine relaţii interne/externe.
    -Abilitati excelente de interactionare cu clienții
    -Dovedeste competentele parte a HPE Values

    Responsabilitati

    Stapaneste limba engleza si germana scris si vorbit la nivel avansat;
    -Diplomă de licenţă sau diplomă profesională echivalentă;
    -În general, 1 an experienţă într-o funcţie similară în unul sau mai multe din următoarele: suport clienti sau experiență echivalentă la nivel de rol de management al proiectului;
    -Bune abilitati de comunicare si orientare catre satisfactia clientului;
    -Motivatie puternica in atingerea unui nivel inalt de acuratete al datelor si atentie la detalii;
    -Capacitatea de a lucra având priorităţi concurente şi de a gestiona mai multe sarcini;
    -Capacitatea de a derula activităţi pe cont propriu cu supraveghere minimă;
    -Capacitatea de a stabili ordinea priorităţilor şi de a urmări scopurile şi obiectiveleCunostinte de sisteme Salesforce.com si -Oracle (Siebel PRM) reprezinta un plus

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    3000 - 4200 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Hybrid

    Remote

    Vezi job-uri similare (218)