FRONT DESK ASSISTANT - Lawyer offices- ref code FDAS-B
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile TRK Professional active.Vezi toate job-urile FRONT DESK ASSISTANT - Lawyer offices- ref code FDAS-B active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Educatie - Training active pe Hipo.ro |
Angajator: | TRK Professional |
Domeniu: |
|
Tip job: | part-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 03.04.2017 |
Remote work: | On-site |
Noi suntem Trenkwalder, unul dintre cei mai puternici jucători ai pieței de HR din Europa Centrală și de Est. Atât obiectivele noastre, cât și acțiunile, vorbesc despre oameni, povești de succes și o piață a forței de muncă mai bună.
Sediul nostru din București:
Calea Griviței nr. 82-98, Sector 1, București, Cod Poștal 010705
- Bachelor's Degree or student in the last year
- Good communication skills and positive person
- Advanced English, German language is a plus
- Microsoft Office Package
- Manage calendars, coordinate schedules and make appointments at the request of lawyers
- Coordinate the schedule of the meeting rooms
- Process correspondence, including emails
- Translate different documents
- Perform paralegal duties when necessary
- Central offices in interbelic villa (Dorobanti area)
- Professional working environment (lawyers and clients)
- Competitive salary
- Part time or full time schedule
Please send your applications until 09.04.2017 at l.gaiu@trk-professional.com
Laura Gaiu
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Procurement Operations & Client Service Desk Consultant Hybrid | |
Procurement Operations Client Service Desk Consultant (with German) Hybrid | |
HR Recruitment Assistant with French Hybrid | |
Vezi job-uri similare (208) |
Raporteaza eroarea la