Junior Client Accountant & Finance Team Assistant

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile UPC Romania active.


Vezi toate job-urile Junior Client Accountant & Finance Team Assistant active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internship active pe Hipo.ro

Angajator: UPC Romania
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Internship
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.06.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Suntem prezenți în peste 300 de localități cu serviciile noastre de televiziune (digitală, analogică și prin satelit) și telefonie, conectăm 1.179.500 de clienți la universul digital, prin tehnologii de ultimă generație, oferim customer experience și ne bucurăm de un portofoliu bogat de produse și servicii, unele aduse în premieră în România.
    Alege să fii și tu unul dintre membrii echipei UPC România!

    Cerinte

    Minimum 1 an de experienta in domeniu, de preferat intr-o companie multinationala;
    Foarte bune abilitati de lucru cu calculatorul, cunostinte aprofundate de Excel; cunoasterea sistemului financiar Oracle constituie un avantaj;
    Cunoasterea limbii engleze, precum si a altor limbi straine, constituie un avantaj;
    Orientare catre client;
    Orientare catre atingerea rezultatelor;
    Creativitate;
    Planificare si organizare;
    Foarte bune abilitati de interactiune;
    Foarte bune abilitati de comunicare – scris si vorbit – la orice nivel in interiorul unei organizatii;
    Integritate si incredere.


    Responsabilitati

    Inregistreaza si raporteaza incasarile prin casa si prin banca, alte mijloace de plata, din conturile de clienti si reconcilierea acestora cu cele din sistemul de factuare si management al clientilor;
    Realizeaza reconcilierea periodica a incasarilor existente in conturile de clienti din sistemul contabil cu a celor din sistemul de management al clientilor ;
    Pregateste rapoartele de inchidere de luna in sistemele RAS cu privire la conturile de clienti, transmitandu-le corect, complet si la timp;
    Emite si inregistreaza facturi pentru vanzare mijloace fixe, obiecte de inventar si pentru diverse servicii prestate altele decat cele emise automat prin sistemele de facturare;
    Intocmeşte periodic rapoarte referitoare la soldurile conturilor de clienti;
    Receptioneaza toate documentele primite in departamentul Financiar-Contabil si tine evidenta tuturor facturilor primite intr-un raport;
    Verificare si follow-up cu alte departamente pe documentele primite pentru a asigura corectitudine si completitudine;
    Colecteaza si inregistreaza in sistem concediile efectuate in cursul unei luni de catre membrii departamentului Financiar-Contabil;
    Inchide lunar pontaje si verifica impreuna cu Managerii din departament evidenta orelor lucrate/concediilor etc din pontajul lunar;
    Emite Purghasing Request Form si a Purchaising Order pentru solicitarile primite din departamentul FA si follow-up pentru aprobarea acestora;
    Acorda suport in permanenta echipei departamentului FA in vederea derularii activitatii de administrare.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (214)