Agent servicii clienti
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.Vezi toate job-urile Agent servicii clienti active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Orange Romania Communications |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | Student/Absolvent |
Orase: |
|
Actualizat la: | 23.08.2017 |
Remote work: | On-site |
Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.
Asigura suportul si procesul de vanzare in cadrul interactiunilor rezultate prin intermediul mediilor online de comunicare (site-uri dedicate, forum, social media) cu un grad ridicat de profesionalism si asigurand un grad de satisfactie ridicat din partea clientilor prin promovare/vanzarea produselor si serviciilor Telekom si rezolvarea cerintelor acestora.
Responsabilitati
1.Raspunde in timp util solicitarilor venite din partea clientilor prin intermediul mediilor online;
2.Sustine procesul de vanzare si il finalizeaza acolo unde este cazul;
3.Identifica in mod corect solicitarile clientilor, ofera raspunsuri corecte si complete, se implica activ in rezolvarea problemelor semnalate de clienti, pastrand un ton amabil si profesionist pe toata durata apelului;
4.Colaboreaza cu diferite departamente in vederea solutionarii sesizarilor/solicitarilor;
5.Ia masuri pentru a-si imbunatati nivelul de performanta profesionala in conformitate cu feedback-ul si cerintele sefilor ierarhici superiori;
6.Aplica strategia firmei în general si a Diviziei din care face parte în special, respectand intocmai procedurile si intructiunile de lucru;
7.Participa la programele de pregatire profesionala in vederea atingerii nivelului de performanta;
8.Transmite sefului ierarhic orice sugestie, remarca, opinie, ce ar putea fi in avantajul clientului, in vederea continuarii contractului;
9.Indeplineste alte sarcini care se incadreaza in specificul activitatii biroului la cererea superiorului ierarhic.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Agent Servicii Clienti cu limba Italiana + Engleza BUCURESTI, | |
Reprezentant vanzari B2B servicii transport Aplica fara CV | |
Agent Vanzari - Chitila Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (268) |
Raporteaza eroarea la