Agent servicii clienti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Telekom Romania active.


Vezi toate job-urile Agent servicii clienti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Telekom Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.08.2017
    Scurta descriere a companiei

    Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu aproximativ 10 milioane de contracte de servicii. Este parte a grupului Deutsche Telekom – unul dintre liderii globali de comunicatii integrate, prezent în 51 de țări de pe 5 continente.
    Soluțiile noastre deschid o lume infinită de oportunități de a împărtăși cele mai frumoase și emoționante experiențe cu familia, prietenii, colegii și cu cei din jurul nostru. Misiunea noastră este să îmbogățim viețile oamenilor, oferindu-le acestora servicii integrate fixe și mobile, tehnologii de ultimă generație 4G, fibră optică, precum și Internet TV, care aduce utilizatorilor o nouă experiență de divertisment, cu acces la conținut exclusiv și de calitate, pe toate ecranele, și funcționalități interactive avansate. În ceea ce privește clientii business, Telekom Romania este partenerul de încredere al companiilor, pentru care oferim soluții complete de comunicații și IT&C care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

    Soluțiile noastre conectează oameni, mașini și conținut, pentru un viitor mai bun, mai sigur și mai simplu.

    "Inainte de a aplica pentru aceasta pozitie va invitam sa accesati urmatorul link: https://www.telekom.ro/informare-candidat-dataprivacy pentru a va informa cu privire la modul in care Telekom Romania prelucreaza datele dumneavoastra cu caracter personal.”
    *Numai candidatii selectati vor fi contactati.

    Cerinte

    Asigura suportul si procesul de vanzare in cadrul interactiunilor rezultate prin intermediul mediilor online de comunicare (site-uri dedicate, forum, social media) cu un grad ridicat de profesionalism si asigurand un grad de satisfactie ridicat din partea clientilor prin promovare/vanzarea produselor si serviciilor Telekom si rezolvarea cerintelor acestora.

    Responsabilitati

    1.Raspunde in timp util solicitarilor venite din partea clientilor prin intermediul mediilor online;
    2.Sustine procesul de vanzare si il finalizeaza acolo unde este cazul;
    3.Identifica in mod corect solicitarile clientilor, ofera raspunsuri corecte si complete, se implica activ in rezolvarea problemelor semnalate de clienti, pastrand un ton amabil si profesionist pe toata durata apelului;
    4.Colaboreaza cu diferite departamente in vederea solutionarii sesizarilor/solicitarilor;
    5.Ia masuri pentru a-si imbunatati nivelul de performanta profesionala in conformitate cu feedback-ul si cerintele sefilor ierarhici superiori;
    6.Aplica strategia firmei în general si a Diviziei din care face parte în special, respectand intocmai procedurile si intructiunile de lucru;
    7.Participa la programele de pregatire profesionala in vederea atingerii nivelului de performanta;
    8.Transmite sefului ierarhic orice sugestie, remarca, opinie, ce ar putea fi in avantajul clientului, in vederea continuarii contractului;
    9.Indeplineste alte sarcini care se incadreaza in specificul activitatii biroului la cererea superiorului ierarhic.