Agent servicii clienti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.


Vezi toate job-urile Agent servicii clienti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 23.08.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
    Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.

    Cerinte

    Asigura suportul si procesul de vanzare in cadrul interactiunilor rezultate prin intermediul mediilor online de comunicare (site-uri dedicate, forum, social media) cu un grad ridicat de profesionalism si asigurand un grad de satisfactie ridicat din partea clientilor prin promovare/vanzarea produselor si serviciilor Telekom si rezolvarea cerintelor acestora.

    Responsabilitati

    1.Raspunde in timp util solicitarilor venite din partea clientilor prin intermediul mediilor online;
    2.Sustine procesul de vanzare si il finalizeaza acolo unde este cazul;
    3.Identifica in mod corect solicitarile clientilor, ofera raspunsuri corecte si complete, se implica activ in rezolvarea problemelor semnalate de clienti, pastrand un ton amabil si profesionist pe toata durata apelului;
    4.Colaboreaza cu diferite departamente in vederea solutionarii sesizarilor/solicitarilor;
    5.Ia masuri pentru a-si imbunatati nivelul de performanta profesionala in conformitate cu feedback-ul si cerintele sefilor ierarhici superiori;
    6.Aplica strategia firmei în general si a Diviziei din care face parte în special, respectand intocmai procedurile si intructiunile de lucru;
    7.Participa la programele de pregatire profesionala in vederea atingerii nivelului de performanta;
    8.Transmite sefului ierarhic orice sugestie, remarca, opinie, ce ar putea fi in avantajul clientului, in vederea continuarii contractului;
    9.Indeplineste alte sarcini care se incadreaza in specificul activitatii biroului la cererea superiorului ierarhic.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Chitila,

    Vezi job-uri similare (268)