Site Support Specialist - Constanța

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Site Support Specialist - Constanța active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Constanta
  • Actualizat la: 30.04.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Lansăm o provocare persoanelor organizate și dornice să își demonstreze abilitățile în sfera administrativă.
    Suntem în căutarea unui Site Support Specialist la sediul nostru din Constanța!



    Pentru reușită în această misiune este nevoie de:
    - Experiență de lucru relevantă în domeniul administrării de personal;
    - Cunoștințe de limbă engleză (minim B1);
    - Experiență de operare pachet Microsoft Office (preponderent Excel);
    - Capacitate de organizare și prioritizare task-uri;
    - Abilități de comunicare și relaționare;
    - Autonomie și spirit de inițiativă.

    Responsabilitati

    Responsabilități:
    - Pregătește documentele necesare dosarului de personal al angajatului și le transmite către managerii operaționali din sediu, pentru a fi semnate cu angajatul;
    - Eliberează documente de personal: adeverințe de venit, pentru medic și de atestare a calității de angajat, decizii de încetare, ordine de deplasare și acte adiționale necesare deplasărilor;
    - Centralizează cererile de concediu de odihnă și certificatele de concediu medical;
    - Verifică corectitudinea completării pontajelor și operează concediile medicale în aplicația de Pontaje;
    - Verifică corectitudinea completării deconturilor și facturilor primite și le transmite către departamentul Financiar-Contabil;
    - Planifică și organizează instructajul SSM și controlul medical de medicina muncii;
    - Gestionează relațiile de colaborare cu departamentele suport (recrutare, resurse umane, IT, contabilitate);
    - Gestionează fluxul de documente în sediu (imprimare documente/semnare/arhivare, etc.);
    - Semnează contractele/ actele adiționale/ deconturile pentru toți salariații societăților din sediul;
    - Asigură suportul specific și comunicarea cu celelalte departamente suport din cadrul grupului (Salarizare, Contabilitate, Administrativ, HR, IT, Travaux, etc.) pentru salariații din site;
    - Organizează și oferă suport în vederea implementării și asigurării unei bune desfășurări a evenimentelor locale (delegații, prezentări, ședințe și evenimente similare).

    Alte informatii

    Beneficii oferite:
    - Formare la nivelul companiei;
    - Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes;
    - Pachet salarial și mediu de lucru atractive.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    3000 - 3500 RON NET / luna
    Constanta,

    Aplica fara CV
    Constanta,