ECONOMIST

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ENERGOTECH active.


Vezi toate job-urile ECONOMIST active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: ENERGOTECH
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.08.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Înființată în anul 2002, ENERGOTECH S.A. este o companie dinamică, care are ca principală activitate furnizarea de echipamente și servicii. de-a lungul anilor, societatea și-a construit și consolidat o poziție importantă de piață în domeniile energetic și militar.

    Birourile noastre sunt situate în București, Bulevardul Timișoara nr. 104E, Sector 6, București, cod poștal 061334. Pe lângă sediul central din București, ENERGOTECH S.A. are o sucursală la Cernavodă (în incinta Centralei Nucleare) și un punct de lucru la Băbeni (Jud. Vâlcea).

    Cerinte

    Studii superioare economice finalizate
    Cunostinte bune de legislatie din domeniul financiar - contabil si fiscal
    Cunostinte bune de operare Word si Excel
    Constituie un avantaj cunoasterea programului CIEL V7
    Cunostinte juridice si comerciale de baza (contracte, cereri de oferta/oferte/comenzi, etc.)
    Cunoștințe corespunzatoare completarii corecte a declaratiilor fiscale
    Calcul si interpretare a indicatorilor economico-financiari
    Intocmire documente necesare in relatia cu banca (scrisori de garantie bancara; intocmire documentatie obtinere linie de credit, etc.)

    Responsabilitati

    Operarea si analiza incasarilor si platilor prin banca sau casa, urmarirea circuitului documentelor, conform procedurilor de lucru ale unitatii
    Operarea si analiza documentelor financiar - contabile din societate
    Asigurarea desfasurarii ritmice si in bune conditii a unor operatiuni specifice activitatii financiar-contabile (decontare cu furnizorii si beneficiarii, deconturi cheltuieli, inregistrare facturi, reglare balante de stocuri, analiza lunara a conturilor etc.)
    Realizare centralizatoare, rapoarte de activitate conform cerintelor managementului societatii
    Intocmire note contabile, registre contabile, documente centralizatoare
    Urmarirea si operarea documentelor de incasari si plati prin banca
    Operarea documentelor de intrare-iesire in gestiuni si urmarirea custodiilor
    Inregistrarea in evidenta contabila a facturilor de la furnizori si clienti
    Asigurarea evidentei cantitative si valorice a patrimoniului societatii si inventarirea acestuia
    Participa la intocmirea si verificarea balantei, situatiilor financiare, inventarului societatii
    Participa la elaborarea de studii si analize privind profitabilitatea activitatilor, eficienta utilizarii capitalului de lucru, evolutia acumularilor banesti, a structurii cheltuielilor materiale si a altor indicatori economico-financiari
    Intocmirea declaratiilor fiscale conform legislatiei in domeniu

    Alte informatii

    Operativitate in indeplinirea atributiilor, persoana bine organizata
    Capacitate de lucru in echipă, cat si individual
    Abilitati bune de comunicare
    Cunostinte bune de limba engleza
    Capacitatea de a prelucra, interpreta si valorifica informațiile pentru adoptarea celor mai bune decizii sau pentru realizarea de rapoarte complexe
    Acuratete, rapiditate, orietare spre rezultate, tenacitate, atentie distributiva

    Birourile se afla la adresa: Bd Timisoara, nr 104E, sector 6, Bucuresti (langa CET Vest Militari)

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    3000 - 4000 RON NET / luna
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Cluj Napoca, Iasi, Job national

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (7)