Analist Salarizare

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Analist Salarizare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Iasi
  • Actualizat la: 25.04.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Daca esti o persoana ambiṭioasă, perseverentă şi concentrată pe rezultate te invitam se te alături echipei de Salarizare la sediul nostru din Iasi.



    Pentru reusita in aceasta misiune este nevoie de:



    - Cunostinṭe de limba franceză la nivel mediu (minim B1);



    - Cunostinṭe de utilizare pachet MS Office;



    - Capacitate de adaptare la un mediu dinamic şi întreprinzător;



    - Capacitate de învăţare rapidă;



    - Capacitate de sinteză şi spirit analitic;



    - Capacitatea de a lucra sub presiune

    Responsabilitati

    Misiunile tale în echipa noastră:



    - Asiguri înregistrarea informaţiilor de payroll (modificări de natură contractuală salariaţi, ore de prezenţă salariaţi, absenţe, prime, avansuri de salariu etc.) şi coerenţa datelor în programele de salarizare, în vederea realizării statelor de plată pentru angajaţii clienţilor francezi din portofoliul nostru ;



    - Calculezi compensaţiile la care au dreptul salariaţii ca urmare a încheierii sau rupturii anticipate a contractelor individuale de muncă, în conformitate cu legislaţia în vigoare, prevederile Contractului Colectiv de muncă aplicabil şi particularităţilor fiecărui client;



    - Asiguri gestiunea dosarelor de concedii medicale şi accidente de muncă şi realizezi adeverinţele de salariu necesare îndemnizării salariaţilor de către organismele din Franţa;



    - Realizezi declaraţiile de cotizaţii sociale specifice societăţilor clientului;



    - Participi la managementul calităţii având o contribuţie activă la ameliorarea procedurilor şi a proceselor specifice departamentului.

    Alte informatii

    Beneficii :
    - Mediu de lucru internațional, cu reale oportunităti de dezvoltare personală și profesională


    - Atmosferă de lucru prietenoasă și spirit colegial.


    - Pachet salarial motivant şi bonusuri de performanţă;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Iasi,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Cluj Napoca, Iasi, Job national

    Vezi job-uri similare (14)