Analist Salarizare
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.Vezi toate job-urile Analist Salarizare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | VEO Worldwide Services |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 25.04.2017 |
Remote work: | On-site |
VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.
Daca esti o persoana ambiṭioasă, perseverentă şi concentrată pe rezultate te invitam se te alături echipei de Salarizare la sediul nostru din Iasi.
Pentru reusita in aceasta misiune este nevoie de:
- Cunostinṭe de limba franceză la nivel mediu (minim B1);
- Cunostinṭe de utilizare pachet MS Office;
- Capacitate de adaptare la un mediu dinamic şi întreprinzător;
- Capacitate de învăţare rapidă;
- Capacitate de sinteză şi spirit analitic;
- Capacitatea de a lucra sub presiune
Responsabilitati
Misiunile tale în echipa noastră:
- Asiguri înregistrarea informaţiilor de payroll (modificări de natură contractuală salariaţi, ore de prezenţă salariaţi, absenţe, prime, avansuri de salariu etc.) şi coerenţa datelor în programele de salarizare, în vederea realizării statelor de plată pentru angajaţii clienţilor francezi din portofoliul nostru ;
- Calculezi compensaţiile la care au dreptul salariaţii ca urmare a încheierii sau rupturii anticipate a contractelor individuale de muncă, în conformitate cu legislaţia în vigoare, prevederile Contractului Colectiv de muncă aplicabil şi particularităţilor fiecărui client;
- Asiguri gestiunea dosarelor de concedii medicale şi accidente de muncă şi realizezi adeverinţele de salariu necesare îndemnizării salariaţilor de către organismele din Franţa;
- Realizezi declaraţiile de cotizaţii sociale specifice societăţilor clientului;
- Participi la managementul calităţii având o contribuţie activă la ameliorarea procedurilor şi a proceselor specifice departamentului.
Alte informatii
Beneficii :
- Mediu de lucru internațional, cu reale oportunităti de dezvoltare personală și profesională
- Atmosferă de lucru prietenoasă și spirit colegial.
- Pachet salarial motivant şi bonusuri de performanţă;
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Junior Contabil - EY Express Aplica fara CV | |
Junior Sanctions Analyst (English-speaking) – On-site, Iasi Iasi, | |
Trainee Economist / Business Administration / Sales / Marketing - GraduatE.ON (București, Cluj-Napoca, Iași, Sibiu, Târgu Mureș) Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (14) |
Raporteaza eroarea la