International freight forwarder with english

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile International freight forwarder with english active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Transporturi
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.04.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Dacă eşti o persoană dinamică şi motivată, cu abilităţi de negociere şi capacitatea de anticipare a situaţiilor neprevăzute, dacă oportunitatea de a te forma şi dezvolta într-un mediu internaţional reprezintă o provocare pentru tine, atunci alătură-te echipei Transport la sediul nostru din București. 



     



    Pentru reuşita în această misiune este nevoie de:




    - Experientă profesională într-unul din domeniile următoare: customer service, order management, achiziţii, vânzări, transport, logistică;



    - Limba engleză nivel mediu conversaţional (limba franceză constituie un avantaj);
    - Cunoştinţe de utilizare pachet Microsoft Office (îndeosebi Excel);
    - Cunoştinte SAP ( reprezintă un avantaj);
    - Bună capacitate de organizare;
    - Gândire analitică;
    - Atenţie la detalii.

    Responsabilitati

    În calitate de Logistics process officer în Veo, principalele tale misiuni vor fi:



     



    - Contactarea furnizorilor de marfă din Romania şi ţările învecinate pentru a asigura aprovizionarea platformei logistice şi a organiza transporturile;



    - Organizarea transportului de marfă de la furnizorii din Romania şi tarile învecinate către platforma  logistică şi de la platformă către clienţii companiei şi urmărirea comenzilor până la recepţionarea mărfii;



    - Negocierea tarifelor de transport pentru a identifica cea mai bună soluţie de livrare;



    - Stabilirea telefonică şi prin e-mail a datelor şi orelor de livrare la platforma de destinaţie;



    - Informarea serviciului Achiziţii şi Marketing (din partea clientului) despre comenzile blocate;



    - Comunicarea cotaţiilor de transport la cererea serviciului Marketing (din partea clientului).

    Alte informatii

    Beneficii:



    - Pachet salarial atractiv;
    - Curs de limba franceză;
    - Training de specialitate;


    - Cursuri de dezvoltare personală .

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (117)