Administrator Back Office - per. determinata
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile BCR active.Vezi toate job-urile Administrator Back Office - per. determinata active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro |
Banca Comerciala Română (BCR), membră a Erste Group, este cel unul dintre cele mai importante grupuri financiare din România, ce oferă servicii de bancă universală, leasing, pensii private, fonduri de investiții și produse de economisire-creditare pentru locuinţe, prin intermediul reţelei naționale de sucursale și centre de afaceri.
Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru România, sprijinind șansele tuturor la o viață mai bună și susținându-le încrederea în forțele proprii și în capacitatea de a-și atinge potențialul. Pentru aceasta, BCR investește constant în acces sigur și facil la servicii financiare, banking pe înțelesul tuturor, consiliere financiară pe termen lung și produse care respectă potențialul fiecărui client.
BCR a creat cel mai amplu și consistent program de educație financiară din România, “Școala de Bani”, prin cursuri pentru adulți și tineri, o expoziție mobilă de educație financiară pentru copii și o platformă digitală dedicată, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educație financiară, experți ai BCR.
In perspectiva viitorului si a digitalizarii serviciilor financiare, BCR a adus în România cea mai populară platformă bancară din Europa Centrala – George – primul produs fintech oferit de o bancă din România: creat la Viena într-un hub digital, cu contribuția tinerilor IT-iști români.
Profilul tau:
Studii superioare economice/juridice/tehnice finalizate sau in curs de finalizare
Reglementarile legale in domeniul bancar (norme, instructiuni, regulamente specifice sferei proprii de activitate
Procedurile de lucru, fluxurile operationale specifice activitatii
Limba engleza nivel mediu
Aplicatiile informatice specifice domeniului de activitate
Ce vei face:
Oferi expertiza operationala entitatilor din administratia centrala si unitatilor teritoriale pentru produsele de activ.
Analizezi, coordonezi si propui solutii pentru tranzactii complexe/ non-standard aferente produselor de activ implicand orice alte entitati din cadrul Directiei/ terte entitati din Administratia Centrala.
Asiguri suport operational in rezolvarea incidentelor produselor de activ procesate la nivelul DBOAAC, identificand astfel posibile erori operationale de procesare si propui masuri diminuare riscuri operationale.
Rezolvi solicitari primite din partea Directiei Juridice oferind expertiza operationala pledarii cauzei bancii in instanta sau catre alte institutii publice (Politie, Parchet, etc.).
Efectuezi investigatiile solicitate si operatiunile de corectii/regularizari aferente produselor de activ.
Oferi suport operational si solutionare a erorile notificate de Departamentul Control Operational sau de catre alte entitatile din Administratia Centrala, referitoare la produsele de activ.
Realizezi manual deblocarea conturilor blocate automat, pentru cazuri exceptionale pe baza aprobarilor furnizate de entitatile specifice si in acord cu reglementarile interne.
Realizezi activitati premergatoare in vederea pregatirii dosarelor de dauna pentru produsul Prima Casa.
Analizezi, calculezi si dispui corectii in baza monografiilor contabile (puse la dispozitie de Directia Contabilitate) pentru produsele de activ (exceptie cardurille de credit).
Indeplinesti responsabilitatile de owner pentru conturile interne alocate.
Participi la derularea proiectelor si initiativelor desfasurate in cadrul bancii, care necesita implicarea zonei de Back Office Active si Administrare Conturi.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Operations Back-Office Internship Program Aplica fara CV | |
BACK-OFFICE ANALYST with ITALIAN - On Site - Bucharest Aplica fara CV | |
Jr. Support Officer - back office (perioada determinata) BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (93) |
Raporteaza eroarea la