OFFICE ASSISTANT, Locatie: Bucuresti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile SalesConsulting active.


Vezi toate job-urile OFFICE ASSISTANT, Locatie: Bucuresti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: SalesConsulting
Domeniu:
  • Altele
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.04.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.

    Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
    We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
    - AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
    - OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
    - IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
    - FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
    - PHARMA (all levels)

    Cerinte

    — Absolvent studii universitare;
    — Experienta pe un post similar de min. 1-3 ani;
    — Abilitati foarte bune de organizare, planificare si atentie la detalii;
    — Cunostinte avansate de limba engleza;
    — Abilitati de comunicare;
    — Orientare catre client;
    — Abilitati de lucru cu calculatorul (Word, Excel, PowerPoint);

    Responsabilitati

    — Gestioneaza accesul in sediul companiei, respectand politica companiei;
    — Intampina vizitatorii si le asigura confortul necesar pana la preluarea acestora de catre un angajat GSK;
    — Receptioneaza apelurile telefonice din interiorul si exteriorul companiei si transmite mesaje catre departamentele corespunzatoare;
    — Coordoneaza fluxul de corespondenta in/din companie: distribuire pe departamente a plicurilor/ coletelor sosite, respectiv intocmirea de AWB-uri pentru corespondenta de iesire;
    — Colaboreaza cu alte departamente, project based;
    — Efectueaza comenzile de protocol si papetarie pentru receptie si alte departamente, pastreaza legatura cu furnizorii de papetarie, imprimare carduri acces si produse protocol;
    — Tine evidenta facturilor, contractelor si a altor documente (imputerniciri, adeverinte, adrese etc.) primite in receptie;
    — Gestioneaza relatia cu personalul de receptie si mentenanta al office-ului;
    — Managementul salilor de sedinta: verificarea salilor impreuna cu personalul de protocol, verificarea utilitatilor;
    — Traduce in/din engleza anunturi interne, articole si alte documente, atunci cand este nevoie;
    — Ofera suport in organizarea de evenimente corporate;
    — Raspunde de pastrarea curateniei si ordinii in spatiul receptiei;

    Alte informatii

    Clientul nostru, reprezinta una dintre cele mai bine cunoscute companii farmaceutice la nivel global, fiind prezenti in momentul de fata in peste 100 de tari.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    3800 - 4000 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (300)