OFFICE ASSISTANT, Locatie: Bucuresti
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile SalesConsulting active.Vezi toate job-urile OFFICE ASSISTANT, Locatie: Bucuresti active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | SalesConsulting |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 22.04.2017 |
Remote work: | On-site |
Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.
Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
- AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
- OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
- IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
- FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
- PHARMA (all levels)
— Absolvent studii universitare;
— Experienta pe un post similar de min. 1-3 ani;
— Abilitati foarte bune de organizare, planificare si atentie la detalii;
— Cunostinte avansate de limba engleza;
— Abilitati de comunicare;
— Orientare catre client;
— Abilitati de lucru cu calculatorul (Word, Excel, PowerPoint);
— Gestioneaza accesul in sediul companiei, respectand politica companiei;
— Intampina vizitatorii si le asigura confortul necesar pana la preluarea acestora de catre un angajat GSK;
— Receptioneaza apelurile telefonice din interiorul si exteriorul companiei si transmite mesaje catre departamentele corespunzatoare;
— Coordoneaza fluxul de corespondenta in/din companie: distribuire pe departamente a plicurilor/ coletelor sosite, respectiv intocmirea de AWB-uri pentru corespondenta de iesire;
— Colaboreaza cu alte departamente, project based;
— Efectueaza comenzile de protocol si papetarie pentru receptie si alte departamente, pastreaza legatura cu furnizorii de papetarie, imprimare carduri acces si produse protocol;
— Tine evidenta facturilor, contractelor si a altor documente (imputerniciri, adeverinte, adrese etc.) primite in receptie;
— Gestioneaza relatia cu personalul de receptie si mentenanta al office-ului;
— Managementul salilor de sedinta: verificarea salilor impreuna cu personalul de protocol, verificarea utilitatilor;
— Traduce in/din engleza anunturi interne, articole si alte documente, atunci cand este nevoie;
— Ofera suport in organizarea de evenimente corporate;
— Raspunde de pastrarea curateniei si ordinii in spatiul receptiei;
Clientul nostru, reprezinta una dintre cele mai bine cunoscute companii farmaceutice la nivel global, fiind prezenti in momentul de fata in peste 100 de tari.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Office Manager - Impact Hub Bucuresti 3800 - 4000 RON NET / luna | |
Customer Support with English - Back Office Aplica fara CV | |
Sales & Account Officer - Bucuresti BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (300) |
Raporteaza eroarea la