Responsabil furnizori (Departamentul Contabilitate)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile VIVRE DECO active.Vezi toate job-urile Responsabil furnizori (Departamentul Contabilitate) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro |
Angajator: | VIVRE DECO |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 21.04.2017 |
Remote work: | On-site |
Vivre started to develop its business in 2012, becoming the most important online retailer on the Romanian market, as well as a large part of Central and Eastern Europe maintaining both its original starting culture and passion and desire to build something wonderful!
With more than 300 professionals forming the Vivre community, we emphasize both our clients, suppliers, and our motivating work environment. We deal with difficult situations in improving user experience, finding and sorting products, automating logistics operations and warehouse processes, advancing customer interactions, refining reports and data, marketing and accounting efficiency.
We believe that all areas of our business are touched by professional people.
Cerinte:
Studii superioare domeniul ECONOMIC, finalizate;
Experienta relevanta: minimum 3-4 ani;
Cunostinte de operare MS Office – Excel;
Cunostinte nivel mediu-avansat de limba engleza (scris si vorbit);
Abilitati foarte bune de organizare, planificare si atentie la detalii;
Proactiv, auto-motivat, cu spirit de echipa;
Gandire structurata, orientata pe costuri.
Activitati curente:
Mentine legatura continua cu furnizorii de marfa ai companiei in vederea transmiterii de comenzi marfa si a obtinerii documentelor necesare (facturi, proforme, credit notes, etc.);
Verifica corectitudinea documentelor primite de la furnizori in corespondenta cu comenzile trimise si datele introduse in sistemul informatic, solutioneaza diferentele constatate;
Centralizeaza problemele de receptie marfa si urmareste rezolvarea acestora cu furnizorii, urmareste recuperarea de la furnizorii de marfa a creditelor acordate clientilor pentru diverse probleme de receptie;
Emite facturi de penalitati catre furnizorii de marfa pentru problemele de receptie, conform contractelor dintre companie si acestia;
Înregistrează intrări de marfă cantitative si valorice in sistemul informatic în baza documentelor primite (facturi, credit note, DVI, CMR si rapoarte de receptie);
Realizeaza diverse rapoarte si analize solicitate de catre Managementul companiei;
Urmareste livrarile si asigura comunicarea pentru conformitatea documentelor pentru formalitatile vamale si fiscale, precum si pentru orice alte raportari obligatorii.
Avantaj:
Cunoasterea unui soft de contabilitate reprezinta un avantaj
Ce oferim:
Pachet salarial competitiv - structura salariala si asigurare de sanatate
Oportunitati de invatare accelerata si dezvoltare profesionala in cea mai complexa organizatie din industria home decor si zona geografica CEE
Parte dintr-o echipa tanara si responsabila, cu o cultura organizationala dinamica
Oportunitati de avansare in functie de rezultate
Despre post:
Tip de activitate: full-time (Luni—Vineri, program 09.00-18.00) la sediul nostru din sudul capitalei.
Te invitam sa cunosti activitatile din cadrul departamentului si sa aplici online prin upload al CV-ului tau, oferindu-ne cat mai multe informatii despre tine referitor la disponibilitate si experienta profesionala anterioara.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Operator Date/ Contabilitate primară Aplica fara CV | |
Responsabil stocuri - București, on site Aplica fara CV | |
Contabil senior/ Specialist contabilitate/ Senior Accountant BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (73) |
Raporteaza eroarea la