ASISTENT MANAGER

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Business Results active.


Vezi toate job-urile ASISTENT MANAGER active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Publicitate - Agentii publicitate active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Business Results
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Publicitate - Agentii publicitate
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 22.06.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Business Results, agenţie de publicitate specializată în marketing online şi marketing direct.

    Pentru noi vorbeşte cuvântul eficienţă. Şi asta pentru ca suntem interesaţi în primul rând de generarea rezultatelor.

    Cerinte

    Candidatul Ideal poseda:
    • Capacitatea de a intelege notiuni de contabilitate de baza
    • Capacitate de organizare, analiza si interpretare a datelor financiare in diferite rapoarte
    • Capacitate de prioritizare si organizare a diferitor activitati
    • Disponibilitate in realizarea si coordonarea diferitor activitati administrative ale firmei
    • Seriozitate si incredere, abilitatea de a lucra eficient in echipa
    • Experienta in negociere
    • Capacitatea de a comunica eficient cu actuali sau potentiali clienti ai companiei (eventual experienta in telemarketing)
    • Persoana dinamica, pro-activa, cu o gandire pozitiva
    • Capacitatea si ambitia de a invata lucruri noi si de a se perfectiona permanent - conteaza mult
    • Atentie sporita la detalii – element de evaluare a performantei
    • Cunostinte foarte bune de limba engleza
    • Cunostinte operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) - obligatoriu
    • Alte cunostinte de operare PC: Adobe Photoshop, operare in platforma wordpress - reprezinta un avantaj semnificativ
    • Studii superioare in curs de desfasurare sau finalizate, de preferinta in domeniul economic sau al comunicarii
    • Interes sporit pentru domeniul in care urmeaza sa activeze prin participarea anterioara la evenimente/activitati legate de cerintele postului – conteaza mult
    • Experienta profesionala in activitati administrative, de secretariat sau customer care (min. 1 an)

    Responsabilitati

    Pentru atingerea obiectivelor cerute pentru acest post vor conta semnificativ urmatoarele aspecte:
    - preocupare fata de domeniile secretariat, administrativ, financiar-contabil
    - cunoasterea notiunilor de baza ale contabilitatii
    - usurinta in comunicare ( in special comunicarea prin telefon )
    - proactivitate

    Responsabilitati :
    • ADMINISTRATIV : realizarea si coordonarea tuturor activitatilor administrative ale companiei
    • ACHIZITII : selectia, negocierea, contractarea si gestionarea relatiei cu furnizorii de bunuri si servicii ai companiei
    • PERSONAL/SALARIZARE : gestionarea tuturor activitatilor operationale ce tin de personal si salarizarea acestuia
    • FINANCIAR CONTABIL : operarea documentelor fiscale si juridice ale companiei, mentinerea legaturii si asigurarea de suport departamentului financiar contabil. Realizarea si analiza diferitor rapoarte ce urmaresc indicatori financiari sau de performanta a companiei precum si alte tipuri de rapoarte si analize necesare.
    Pregatirea pentru plata a documentelor fiscale ale companiei.
    • SUPORT :
    Asigura suport in planificarea & coordonarea proiectelor derulate de catre companie atunci cand este necesar.
    Suport in gasirea de solutii si rezolvarea diferitelor tipuri de probleme care-i solicita competentele.
    Suport in comunicarea cu clientii actuali sau potentiali ai companiei si profilarea diferitor baze de date.
    Elaboreaza, sustine si implementeaza proiecte noi, impreuna cu celelalte departamente.
    Monitorizeaza proactiv performanta proiectelor pe care le implementeaza si optimizeaza in permanenta, tinand cont de factorii interni si externi.
    Focus pe maximizarea ROI.

    Beneficii :
    • Echipa prietenoasa, mediu de lucru profesionist, relaxat, fara birocratie
    • Posibilitati reale de crestere si promovare
    • Recunoasterea si valorizarea muncii bine facute
    • Oportunitati in acumularea de experienta si dezvoltare a carierei
    • Sansa de a lucra intr-o companie aflata in crestere, intr-un domeniu dinamic, si de a face parte dintr-o echipa tanara si motivata.

    Alte informatii

    Descrierea companiei:
    Business Results - agentie de publicitate specializata in marketing direct si baze de date.Pe site-ul firmei - results.ro puteti afla mai multe detalii despre produsele si serviciile companiei, precum si despre echipa.

    Pentru intrebari sau alte detalii puteti suna la 0723 277 019, persoana de contact Elisabeta Grosanu, Managing Partner.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (98)