IT Team Leader

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile iCredit active.


Vezi toate job-urile IT Team Leader active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: iCredit
Domeniu:
  • Banci
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.04.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina.

    În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate.

    În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară.

    Cerinte

    Ce se cere?
    • Experienta in administrarea serverelor Microsoft Windows Server 2008 R2;
    • Experienta in administrarea serverlor Linux , diverse distributii;
    • Experienta in Networking, minim CCNA;
    • Experienta in administrare IP PBX asterisk;
    • Cunostinte de administrare si configurare switch-uri si routere Cisco, minim CCNA;
    • Cunostinte de administrare si configurare routere Mikrotik;
    • Cunostinte de administrare Wordpress;
    • Cunostinte de administrare si creare masini virtuale VMware, Vsphere.

    Responsabilitati

    Ce trebuie sa faca?
    • Planifică bugetul Departamentului "IT" și urmărește executarea lui.
    • Evaluează performanța subordonaților săi, în conformitate cu sistemul curent de evaluare a personalului.
    • Protejează informația în rețea , precum și securitatea traficului pe internet;
    • Verifică periodic și răspunde de existența la fiecare post de la toate punctele de lucru, numai a soft-urilor aprobate de conducere, precum și accesul la Internet;
    • Evalueaza fezabilitatea proiectelor
    - evalueaza nevoile si asteptarile impreuna cu managerii de departamente
    - prospecteaza piata si recomanda soft-ul si hardware-ul cel mai potrivit pentru sistemul ce urmeaza a fi integrat
    - definitiveaza proiectul, managerul departamentului devenind seful de proiect
    - realizeaza instructajul tehnic
    - ofera asistenta pentru imbunatatiri si suport
    • Creaza si informeaza toate departamentele asupra procedurilor IT
    • Se subodoneaza Directorului General al companiei.

    Alte informatii

    Oferim:
    • Mediu de lucru dinamic si traininguri;
    • Posibilitati de dezvoltare intern si international;
    • Salariu fix si bonusuri anuale de performanta.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (589)