Internship Echipa Business Development

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Regina Maria active.


Vezi toate job-urile Internship Echipa Business Development active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Internship active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Internship
  • Management - Consultanta
  • Tip job: stagiu de practica
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.04.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri.
    Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor;
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv.

    Cerinte

    Studii Universitare finalizate sau in curs – de preferat profil economic, sau management
    Atentie mare la detalii si abilitati de munca in echipa, dorinta de invatare si implicare, disciplina in munca
    Bune abilitati de organizare, prioritizare a sarcinilor si atitudine pozitiva/deschisa
    MS Office, Excel
     

    Responsabilitati

    Participarea in intalniri de proiect alaturi de colegi; documentarea acestor intalniri; follow up pe actiunile agreate in cadrul intalnirilor
    Revizuire si sistematizare documentatii interne specifice proiectelor dezvoltare (de exemplu: blueprint clinica medicala)
    Analiza piata medicala pe anumite locatii din Romania, pe anumite criterii si categorii
    Pregatirea si structurarea documentelor in format Excel, Power Point, Word etc pentru proiectele in curs.
    Gestionarea relatiei cu alte departamente sau cu furnizorii externi pentru proiectele in curs
    Suport pe diverse alte activitati de arhivare, cercertare, organizare si centralizare a informatiei.

    Alte informatii


    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Ilfov, Otopeni,

    Vezi job-uri similare (172)