HR Data Processing Operator

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile iCredit active.


Vezi toate job-urile HR Data Processing Operator active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: iCredit
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: freelancer-colaborator
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.04.2018
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Easy Asset Management este o Institutie Financiară Nebancară fondată în anul 2005, care activează în 6 țări: România, Bulgaria, Polonia, Cehia, Macedonia și Ucraina.

    În prezent, compania este unul dintre liderii de piață în industria de credite rapide din Europa Centrală și de Est, cu peste 2 milioane de credite aprobate.

    În România, sub marca iCredit, compania deține un portofoliu în valoare de peste 12 milioane de euro, iar echipa din țara noastră este formată din peste 1.000 de profesioniști, care activează în biroul central din București și în cele 76 de birouri din întreaga țară.

    Cerinte

    Project Based: Pozitia este disponibila pentru o perioada de 3 luni, cu posibilitatea de prelungire.

    - Experienta: Entry Level (fara experienta);
    - Cunostinte medii MS Office ( Word, Excel, PowerPoint);
    - Abilitatea de a lucra cu un volum crescut de informati;
    - Rapiditate in procesarea solicitarilor primite;
    - Persoana dinamica, proactiva, orientata catre activitatea de echipa, atitudine pozitiva;
    - Atributii excelente de comunicare;
    - Atentie la detalii, precizie, acuratete.

    Responsabilitati

    - Administrare dosare de personal;
    - Receptia si transmiterea corespondentei;
    - Gestionarea si arhivarea documentatiei din cadrul departamentului;
    - Mentinerea legaturii cu punctele de lucru ale companiei;
    - Intocmirea si transmiterea de documente pentru angajati;
    - Monitorizarea fluxului de documente;
    - Participarea activa in initiativele intreprinse in cadrul Departamentului de Resurse Umane.

    Alte informatii

    - Posibilitati de dezvoltare intern si international;
    - Oportunitati de promovare in cadrul unei companii aflata in proces de expansiune;
    - Lucru dinamic intr-o echipa tanara de profesionisti.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (100)