Reprezentant call center/sucursala cu limba romana

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile MINDI active.


Vezi toate job-urile Reprezentant call center/sucursala cu limba romana active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: MINDI
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.05.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Mindi este o institutie financiara nebancara care face parte dintr-o organizatie europeana, intr-o rapida si continua dezvoltare. Ne distingem prin nivelul ridicat de profesionalism si scopul nostru este de a crea servicii financiare de inalta calitate pe piata din Romania.

    Mindi este un angajator de incredere pentru care siguranta angajatilor sai este foarte importanta, de asemenea si cresterea si dezvoltarea lor profesionala.

    Noi iti oferim un loc de munca intr-un mediu de lucru profesionist in crestere, unde contributia fiecarui angajat este apreciata, unde o crestere profesionala rapida este o realitate, unde echipa de lucru este principala forta motrica a organizatiei.

    Ideile inovatoare, initiativele si entuziasmul sunt principiile noastre de baza.

    Cerinte

    Cautam un minunat team player, cu:

    Bune aptitudini și abilități de navigare în jurul unui PC
    Cunoștințe de lucru MS Word, MS Excel, MS Outlook
    Excelente abilitati verbale si scrise in limba romana. Engleza ar fi un mare plus.
    ​Orientarea puternica catre client service, cu o atitudine proactivă
    Bune maniere de telefonie și eticheta, avand o voce clară, amabila si prietenoasa
    Bune abilități de comunicare și capacitatea de a construi “rapport” cu clientul
    Înalt simț al responsabilității
    Orientare spre detalii
    Excelente abilitati interpersonale si de ascultare
    Abilități eficiente de management organizațional și de timp
    Abilități eficiente de “multi-tasking”
    Capacitatea de a lucra sub presiune și adaptare rapida
    Punctualitate, politețe și respect.

    Nu avem nevoie de diplome și / sau medalii, dar suntem în căutarea unor oameni foarte motivați, energici, entuziaști, plini de viziune creativă și idei.

    Responsabilitati

    Reacție promptă si rapida în momentul interacțiunii cu clientul (preluare apel – chat – răspuns la e-mailuri –alternarea mijloacelor de comunicare Facebook si WhatsApp).

    Colectare, monitorizare și o foarte bună cunoaștere a lucrului cu informația din sistem si baza de date.

    Procesarea corespunzătoare a cererii clientului – adaptare în funcție de caz, oferirea informațiilor complete.

    Identificarea situațiilor prioritare și tratarea lor ca atare.

    Rezolvarea cererii clientului pentru serviciile oferite in colaborare alte departamente.

    Promovarea imaginii companiei prin: atitudine business, orientare către lucrul cu clienții, limbaj și atitudine profesionale, responsabilitate și seriozitate în îndeplinirea tuturor sarcinilor de serviciu.

    Rezolvarea profesională a solicitărilor clientului – respectarea procedurilor de apel și a indicațiilor primite de la superiorul direct.

    Contactarea clienților conform procedurilor interne ale departamentului și solicitarea informațiilor necesare.

    Rezolvarea solicitarilor interne (în cadrul departamentului în cauză sau în relație cu alte departamente).

    Informarea managerului în timp util cu privire la situațiile pe care agentul nu le poate trata direct pentru preluarea acestora de către departamentele responsabile.

    În baza normelor interne, contribuția la controlul calității.

    Cunoașterea excelentă a aplicatiilor utilizate, a procedurilor și a instructiunilor specifice sarcinii efectuate.

    Lucru în echipă – cooperare activă

    Alte informatii

    Mediul de lucru?
    Ei bine, incepem cu ... ..o locație excelentă în partea de nord a orașului (în imediata vecinătate a Hotelului Phoenicia, 7-10min de la Promenada Mall, autobuzul 301, 112 și tramvaiul 5) cu o priveliste minunata. De fapt, puteți vedea munții când cerul este senin!
    Mediu de lucru liniștit și relaxant.
    Program flexibil in ture intre 8-21

    Ce iti oferim?
    Salariu motivant
    Recompense lunare pentru performanță
    Decontare RATB si METROREX
    Sanse mari de promovare profesionala. Doar dovedeste-te!
    Sesiuni de training si coaching
    Posibilitatea de a face schimb de tura cu un coleg.
    Posibilitatea de a lucra intr-una din sucursalele noastre din Bucuresti sau in sediul central din Bulevardul Aegrogarii (str Bilciuresti)

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (183)