Customer Care Specialist

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 28.11.2020
    Scurta descriere a companiei

    Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri.
    Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor;
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv.

    Cerinte

    Excelente abilitati de comunicare, orientare spre client, adaptabilitate la diferite tipologii de oameni
    Capacitate de analiza in evaluarea informatiilor
    Orientare spre gasirea de solutii
    Cunostinte bune de utilizare calculator (MS Office) si cunoasterea limbii engleze-nivel mediu (reprezinta un avantaj)

    Responsabilitati

    Monitorizarea si solutionarea feed-back-urilor venite de la pacienti;
    Inregistrarea corecta si completa a solutionarilor propuse;
    Contactearea departamentelor vizate in feed-back-urile negative pentru a putea oferi un raspuns complet.