Office Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Scoala de Valori active.


Vezi toate job-urile Office Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Fundatii - Voluntariat - ONG active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Scoala de Valori
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Fundatii - Voluntariat - ONG
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 25.07.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ȘCOALA DE VALORI este o organizație non-guvernamentală, non-profit, care îi îndrumă pe tineri să-și descopere valorile și să-și antreneze potențialul, astfel încât să-și dezvolte atitudini și comportamente prosociale și sa fie pregătiți pentru viitorul mereu în schimbare.

    De 10 ani deschidem drumuri în educa­ție, care au început să se intersecteze și să formeze un ecosistem orientat spre dezvoltarea tinerei generaț­ii.

    Misiunea noastră este de a călăuzi tinerii să învețe să devină creatorii propriilor lor vieți.

    Cerinte

    - Absovent/ă studii medii sau superioare;
    - Experienţa anterioară sau lucrul într-un ONG reprezintă un avantaj;
    - Cunoştinţe avansate: MS Office, Google, Google Drive;
    - Abilităţi de organizare şi orientat/ă către soluţionarea problemelor;
    - Persoană ordonată şi structurată;
    - Atenţie la detalii;
    - Capacitatea de a stabili relaţii;
    - Toleranţă crescută, perseverenţă;
    - Abilităţi de comunicare interpersonală;
    - Adaptabilitate la sarcini de lucru schimbătoare;
    - Abilitatea de a gestiona simultan mai multe sarcini;
    - Competenţe de lucru în echipă;
    - Spirit creativ, inovativ şi proactivitate;
    - Atitudinie pozitivă şi mobilizare.

    Responsabilitati

    - Asigurarea unei bune functionări a sediului asociaţiei;
    - Suport pentru toate departamentele, proiectele şi evenimentele desfăşurate în cadrul asociaţiei (Coordonatori de departamente – Financiar, Comunicare, Cercetare, HR; Manageri de proiecte, Board; voluntari);
    - Este responsabil/ă de: achiziţionarea materilalelor de birotică necesare, corespondenţă, transmiterea la timp a informaţiilor primite pe adresele de contact oficiale (telefon, adresă de mail);
    - Cunoaşterea tuturor proiectelor desfăşurate în Şcoala de Valori;
    - Ţine evidenţa tuturor materialelor logistice aflate în birou şi este responsabil/ă de gestionarea acestora pentru proiecte, activităţi şi evenimente;
    - Arhivarea electronică a documentelor importante prin scanat şi completat în drive: contracte, formulare 2%;
    - Ţine evidenţa tuturor bunurilor ce aparţin organizaţiei: laptopuri, videoproiectoare, alte echipamente electrice şi electrocasnice, mobilier şi consumabile;
    - Asigură ciclul de semnare al contractelor: printare, semnare, trimitere, scanare, îndosariere şi arhivare;
    - Asigurarea funcţiei de suport în activităţi spontane şi neprevăzute;
    - Participarea la diverse activităţi interne: şedinţe (dacă este nevoie), programe de pregătire pentru membrii asociaţiei, team buildinguri etc.

    Alte informatii

    - îţi oferim posibilitatea de a te dezvolta într-un mediu activ şi a-ţi pune amprenta în proiecte inedite;
    - mediu de lucru dinamic, o echipă faină;
    - sediu central în Bucureşti – Universitate
    - interacţiune cu adolescenţi beneficiari ai proiectelor noastre;
    - o colaborare pe termen lung.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    4000 - 5500 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (185)