Back Office Representative

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APT Resources & Services SRL active.


Vezi toate job-urile Back Office Representative active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Altele
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.04.2017
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 20 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT este cel mai mare jucător independent din industrie, o concentrare de forțe repartizate armonios pe diferite specializări în aria capitalului uman, a comunicării și a serviciilor SaaS. Cifra de afaceri de peste 24 de milioane euro în 2015 și o medie de 2000 de persoane (majoritatea cu studii superioare), angajate în servicii BPO și misiuni de muncă temporară, au menținut grupul de firme APT în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.

    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe IT&C, BPO, finanțe-bănci, inginerie, retail, medical & pharma. Am dezvoltat instrumente multidisciplinare de lucru și avem soluții de recrutare rapide și inovatoare, susținute și prin platforma online aptjob.ro. Începând cu 2015, grupul și-a extins operațiunile și în alte două regiuni emergente în piața de HR: Cluj și Brașov, unde funcționează noile sucursale APT.

    Cerinte

    Recrutam pentru liderul mondial în domeniul Serviciilor pentru Calitatea Vieții, cu sedii în 80 de țări, 420.000 de angajați si de 18 ani in Romania. Cultura si activitatile companiei promoveaza echilibrul între provocările profesionale și viața personală.
    Pentru că echilibrul este important, la fel este si programul de lucru, de la 9:00 până la ora 17.30, cu pauza de masă inclusă. De luni până vineri (niciodată în weekend-uri și nici de sărbătorile legale).
    Echipa este una stabilă, unită, dinamică, unde se îmbină plăcut responsabilitățile și presiunea cu vorbe bune și glume.


    Candidatul Ideal :
    • Abilități excelente de comunicare;
    • Orientare către client;
    • Experiență de lucru în Excel, Word;
    • Atenție la detalii;
    • Abilitatea de a lucra corect și în termen;
    • Spirit de echipă, flexibilitate, adaptabilitate;

    Responsabilitati

    Responsabilitățile principale sunt:
    • Înregistrarea contractelor și a comenzilor în baza de date;
    • Oferirea de suport pentru clienti (persoane juridice);
    • Activități de suport pentru echipa de vânzări;
    • Soluționarea reclamațiilor apărute.

    JobCode : 200317AI