Technical Support with Polish

Employer: UPA Solutions
Domain:
  • Others
  • Customer Support - Client Service
  • Telecommunication
  • Job type: full-time
    Job level: Student/Graduate
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 01.05.2017
    Short company description

    UPA Solutions este o companie ce oferă o gamă largă de servicii printre care furnizarea de servicii de recrutare, selecție de personal și formare profesională. Compania aflată în continuă dezvoltare are în prezent un număr de peste 25 colaboratori în patru centre de contact, Bucureşti, Botoşani, Brăila şi Alba Iulia, urmând să deschidă în perioada următoare, noi puncte de lucru. Expertiza echipei din cadrul UPA Solutions în domeniul serviciilor de resurse umane permite companiei noastre să asigure servicii de calitate alături de garanția identificării candidaților potriviți dinamicii companiilor-client. Pentru mai multe informatii vizitati site-ul: www.upasolutions.ro

    Requirements

    - Polish language (verbal and written proficiency);
    - Customer oriented person;
    - Excellent communication skills (active listening);
    - Quick learner.

    Responsibilities

    - Answers inbound calls from customers;
    - Provides solutions to technical issues, while maintaining a very good level of customer satisfaction;
    - Performs administrative changes on communication tools, based on information provided by the client.

    Other info

    - Attractive salary package
    - Meal tickets
    - Bonuses based on performance
    - Professional development opportunities
    - Pleasant working environment