Tax & Accounting Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile APT Resources & Services SRL active.


Vezi toate job-urile Tax & Accounting Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: APT Resources & Services SRL
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.04.2017
    Scurta descriere a companiei

    APT RESOURCES & SERVICES SRL

    Cu o prezență de peste 22 de ani pe piața românească de resurse umane, grupul de firme APT- Work Service este prezent în avangarda primilor cinci furnizori de servicii complexe de HR din România.
    Ca o confirmare a performantei noastre in domeniul resurselor umane, din vara 2017 am devenit parte a grupului Work Service S.A., unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de resurse umane din Europa centrala si de Est. Anual peste 300.000 de persoane isi gasesc un job prin societatile afiliate Work Service, care gestioneaza sau ofera servicii unui numar de 50.000 de angajati in 20 de tari.
    Strategia Grupului APT se concentrează pe dezvoltarea proactivă a pieței muncii, pentru care identifică, pregătește și oferă specialiști competenți, absolvenți sau studenți cu potențial. Noi aducem omul potrivit la locul potrivit. Cu un palmares de peste 10.000 de angajări, acoperim cele mai căutate domenii, cu focus pe BPO, finanțe-bănci, IT&C, inginerie, retail, auto-motive.

    Adresa: str. Clucerului 82B2, sector 1 Bucuresti; email: office@apt.ro; phone: +40 21 222 13 03
    Autorizație de muncă temporară: seria B nr.0000012/11.11.2015 înregistrată în Registrul Național de Evidență a Agenților de Muncă Temporară la poziția 7
    Autorizație de prelucrare date cu caracter personal :18638
    APT se angajează să vă protejeze datelele dumneavoastră cu caracter personal. Detalii despre prelucrarea datelor dvs. de către APT puteti gasi pe www.apt.ro.

    Cerinte

    APT is recruiting for its client, a world’s leading Tabaco multinational company, with brands sold in over 200 markets.

    You will be a member of the accounting team with advanced accounting knowledge and SAP, able to perform reconciliations for all system modules.

    Requirements:
    - 3 years experience in a similar role;
    - Economical university degree;
    - Knowledge of accounting and tax reporting;
    - SAP operating skills;
    - Good computer knowledge (especially Excel);
    - Advanced both spoken and written English;
    - Is a plus, experience in excise duty.

    Responsabilitati

    Responsibilities:

    - Ensures the completeness and accuracy of the accounting documents;
    - Reviews / prepares all primary accounting documents according to local compliance regulations;
    - Checks all reconciliation reports prepared for the general ledger;
    - Has accounts receivable and accounts payable activities;
    - Responsible for the accurate booking of all journal entries and accounting documents into the general ledger for allocated clients (depreciation, prepayments, re-evaluations);
    - Runs SAP reports and proposes / shows corrections to be made to all areas of non-compliance procedures;
    - Keeps up to date with changes in local accounting and tax legislation and prepares correspondence on the changes in order to inform the clients.

    Job Code: 200317AE