Functionar economic

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ABC Human Capital active.


Vezi toate job-urile Functionar economic active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: ABC Human Capital
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 26.04.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    ABC Human Capital este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
    Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
    Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
    Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.

    Cerinte

    – Abilitati de comunicare excelente
    – Cunostinte foarte bune de contabilitate primara
    – Limba engleza scris/vorbit – bine
    – Suita MS Office – foarte bine
    – Experienta min 3 ani operare contabilitate de gestiune
    – Experienta min 2 an in activitati departament comercial

    Responsabilitati

    – Opereaza si intretine bazele de date parteneri, articole, documente de garantie, contracte parteneri
    – Opereaza documente contabile si fiscale de gestiune ( facturi, nir-uri,chitante, bonuri fiscale, efecte bancare, bonuri de consum, bonuri de intrare, avize de transfer etc..)
    – Editeaza rapoarte necesare activitatii comerciale si transmitere catre agentii de vanzari si manager
    – Verifica documente
    – Arhiveaza documente print/electronice
    – Verifica documente
    – Opereaza si gestioneaza incasari, plati, deconturi
    – Urmareste livrarile prin curier
    – Participa la activitatea de inventariere a patrimoniului
    – Corespondeza cu colaboratorii / salariatii firmei prin email, fax, telefon
    – Acorda suport echipei de vanzari si contribuie alaturi de oamenii de vanzari la ofertare

    Alte informatii

    Beneficii Oferite

    – Bonuri de masa,
    – Traning utilizare aplicatie ERP
    – Team Building
    – Decontare Transport RATB, Metrou Decontat

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI, Popesti Leordeni,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (120)