REPREZENTANT VANZARI (sistem tip Pre-selling) - Constanta

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile INTERBRANDS Marketing & Distribution active.


Vezi toate job-urile REPREZENTANT VANZARI (sistem tip Pre-selling) - Constanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Import-Export active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: INTERBRANDS Marketing & Distribution
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Import-Export
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Constanta
  • Actualizat la: 15.06.2017
    Scurta descriere a companiei

    Infiiintata in 1993 ca parte a Sarkis Group International, Interbrands Marketing & Distribution este astazi una dintre cele mai importante companii de distributie si marketing de bunuri de larg consum din Romania, iar obiectivul nostru este sa ramanem in elita solutiilor dedicate administrarii lantului de aprovizionare, generand valoare si oferind calitate consumatorilor din toata tara.

    Cerinte

    * Bune abilităţi de comunicare şi adaptare la interlocutor;

    * Responsabilitate faţă de munca proprie şi orientare spre atingerea rezultatelor dorite;

    * Disponibilitate pentru o activitate preponderent de teren;

    * Studii medii finalizate (Diploma de Bacalaureat care să ateste finalizarea studiilor);

    * Permis de conducere – categoria B;

    * Constitue avantaj experienţa profesională în domenii care presupun relaţionare cu clienţii.


    Nota: Prima etapa din procesul de selectie presupune sustinerea unei testari de logica. Vor fi contactati doar candidatii selectati conform criteriilor companiei si care sunt de acord sa sustina aceasta etapa.

    Responsabilitati

    OBIECTIVUL PRINCIPAL:
    Dezvoltarea afacerii companiei în aria repartizată prin realizarea volumelor de vânzări şi stabilirea relaţiilor de parteneriat cu toţi clienţii alocaţi, respectând standardele şi politicile companiei.

    RESPONSABILITATI PRINCIPALE:
    * Gestionarea şi dezvoltarea portofoliului de clienţi;

    * Vizitarea clienţilor arondaţi, conform rutei desemnate;

    * Realizarea obiectivelor de vânzări setate în zona repartizată;

    * Închiderea procesului de vânzare prin recuperarea în întregime a contravalorii facturilor la toţi clienţii din portofoliu

    Alte informatii

    BENEFICII:
    * Pachet salarial competitiv (salariu fix, bonusuri în funcţie de performanţă, tichete de masă);

    * Instrumente de lucru performante;

    * Oportunitate de a lucra într-un mediu orientat spre excelenţă;

    * Şansa de a beneficia de pregătire consistentă în domeniul vânzărilor asigurată de o echipă profesionistă;

    * Susţinere în construirea unei cariere de succes.