Achizitor Colaborare Furnizori

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Auchan Retail Romania active.


Vezi toate job-urile Achizitor Colaborare Furnizori active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Angajator: Auchan Retail Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Tip job: full-time
    Nivel job: > 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.04.2017
    Scurta descriere a companiei

    Auchan Retail este unul dintre cele mai importante lanturi comerciale, locul 11 în lume, prezent in 16 tari, cu peste 900 hipermarketuri si aproape 330.000 de angajati. Auchan Retail detine si alte canale de retail: supermarketuri, proximitate si comert online.

    Primul magazin din tara noastra a fost deschis la 7 noiembrie 2006, in cartierul Titan, iar in prezent Auchan Romania numara 33 de hipermarketuri si 10.000 de angajati.

    Cerinte

    Studii superioare absolvite;
    3 - 5 ani experienta profesionala in domeniul achizitiilor si logisticii bunurilor de larg consum;
    Cunoaste procesele de aprovizionare, logistica si transport;
    Bun negociator si anticipator;
    Orientat catre client si pasiune pentru produse;
    Spirit analitic;
    Orientat catre rezultat;
    Cunostinte operare PC si Excel.

    Responsabilitati

    Negociaza conditiile de aprovizionare pentru fiecare furnizor din portofoliul alocat;
    Defineste si valideaza discountul logistic al furnizorilor;
    Conduce negocierile pentru acoperirea serviciului logistic cu furnizorii de marfa;
    Urmareste si analizeaza evolutia principalilor indicatori de activitate (rata de livrare, zile de stoc, termen de livrare, scadenta);
    Identifica si propune puncte de ameliorare si inovatie in procesul logistic;
    Urmareste legislatia in vigoare in domeniul relatiilor logistice intre distribuitor si furnizor si se asigura de respectarea acesteia;
    Asigura o buna comunicare cu ceilalti membrii ai echipei logistice;
    Transmite corect si la timp rezultatele negocierilor departamentelor implicate;
    Supervizeaza procesul de analiza structurala a furnizorilor (ex: gama articole, cifra de afaceri, locatie);
    Analizeaza livrarile facute de furnizori: fluxul de bunuri, volumul estimat;
    Creeaza si actualizeaza baza de date cu furnizorii;
    Respecta planificarile si termenele limita stabilite.