CASIER - OTOPENI - Divizia Philip Morris

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile INTERBRANDS Marketing & Distribution active.


Vezi toate job-urile CASIER - OTOPENI - Divizia Philip Morris active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: INTERBRANDS Marketing & Distribution
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Banci
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Otopeni
  • Actualizat la: 15.06.2017
    Scurta descriere a companiei

    Infiiintata in 1993 ca parte a Sarkis Group International, Interbrands Marketing & Distribution este astazi una dintre cele mai importante companii de distributie si marketing de bunuri de larg consum din Romania, iar obiectivul nostru este sa ramanem in elita solutiilor dedicate administrarii lantului de aprovizionare, generand valoare si oferind calitate consumatorilor din toata tara.

    Cerinte

    • Studii medii finalizate cu diploma de bacalaureat;

    • Buna cunoastere si aplicare a actelor normative in vigoare pentru casieri;

    • Bune abilitati aritmetice;

    • Cunoştinţe de operare PC;

    • Minimum 1 an experienta;

    • Abilitati de rezolvare a problemelor, comunicare, capacitatea de a lucra eficient in echipa si de stabilire prioritati;

    • Integritate, onestitate;

    • Fara antecedente penale.

    Responsabilitati

    • Efectuare plati prin casierie, in baza documentelor justificative aprobate conform procedurilor interne;

    • Efectuare incasari prin casierie;

    • Verificare corectitudine intocmire si evidenta efecte de trezorerie;

    • Reconciliere chitante si monetare cu raport de vanzari agenti;

    • Reconciliere monetare cu numerarul primit de la agenti;

    • Verificare acceptare factura de catre clienti;

    • Intocmire registru de casa zilnic, in format excel, si transmitere catre Contabilitate pentru inregistrare;

    • Predarea numerarului firmei de colectare in vederea depunerii la banca;

    • Arhivare registru de casa;

    • Verificare corectitudine intocmire si evidenta efecte de trezorerie si trimiterea acestora scanate la Trezorier pentru informare;

    • Intocmire borderouri atasate efectelor bancare, transmitere spre aprobare conform nivelului de aprobare agreat;

    • Informare Contabilitate, Departament Vanzari si Departament Trezorerie cu privire la efectele de trezorerie refuzate de catre banca; arhivare efecte de trezorerie refuzate de catre banca;

    • Verificare borderou de incasari si chitantele prezentate/predate de catre agenti/soferi livrari;

    • Identificare si semnalare a cazurilor de bacnote false catre superior;

    • Administrarea stocurilor Formularelor cu Regim Special in conformitate cu regulile companiei; efectueaza comenzi pentru tipizate, in functie de necesitatile filialei, asigurand disponibilitatea continua a acestora in filiala;

    • Intocmire zilnica a borderoului pentru BO (bilet la ordin) si CEC-uri depuse la banca si intocmeste situatia centralizatoare pentru BO/CEC-uri/FV depuse zilnic la banca.

    • Verifica si arhiveaza corespunzator toate documentele primite de la clientii interni si externi ai companiei (ex: chitantierelor predate dupa utilizare ) si semnaleaza orice abatere sefului de depozit;

    • Efectuare lunara a inventarului casei in conformitate cu prevederile legale;

    • Intocmire zilnica a situatiei CEC-uri/BO depuse de agenti (pentru nota prevazuta);

    • Rapoarte saptamanale / lunare (de ex. deconturi de cheltuieli,, etc) care se trimit catre seful de depozit sau la sediul central al companiei d ela Bucuresti;

    • Evidenta corespondentei ( prioripost);

    • Alte sarcini la cerere care contribuie la o mai eficienta realizare a obiectivului postului.