Stagiar Dep. Administrare Aplicatii

Angajator: Groupama Asigurari
Domeniu:
  • Internship
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: part-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.04.2017
    Scurta descriere a companiei

    Groupama Asigurări este unul dintre liderii pieţei de profil din România. Compania este parte a unui grup internaţional de asigurări şi servicii financiare din Europa, de origine franceză, cu peste 13 milioane de clienţi şi 34.000 de angajaţi, la nivel global.
    Unul dintre obiectivele strategice ale Groupama Asigurări este de a deveni asigurărorul preferat de români. În egală măsură, succesul nostru este direct legat de motivaţia și performanţa angajaţilor noştri. În acest moment, suntem unul dintre cei mai mari angajatori din domeniu și investim constant în pregătirea şi dezvoltarea oamenilor, principala noastră resursă. De-a lungul timpului, am dezvoltat o cultură a performanţei şi avem convingerea că realizările deosebite ale angajaţilor noştri şi recunoaşterea talentelor contribuie cu succes la creşterea performanţelor organizaţiei în ansamblu.

    Cerinte

    Automatica si Calculatoare, Informatica, Cibernetica (student in an terminal/masterat sau cu studii finalizate)
     Bune cunostinte de MS Office si PL/SQL;
     Experienta in utilizarea solutiilor de bug tracking;
     Nivel avansat de limba engleza;
     Munca in echipa si cooperare;
     Asumare a responsabilitatilor;
     Capacitatea de a lucra cu termene limita;
     Dorinta de invatare;
     Orientare catre solutii.

    Responsabilitati

     Verificarea functionarii aplicatiilor si adresarea de recomandari pentru imbunatatirea functionarii acestora;
     Administrarea utilizatorilor aplicatiilor si participarea la configurarea aplicatiilor;
     Sarcini zilnice, lunare si anuale pentru inchiderea aplicatiilor;
     Participarea la dezvoltarea ghidurilor utilizator pentru aplicatii;
     Pregatirea instructiunilor de lucru privitoare la aplicatii, pentru a fi folosite de catre Departamentul Help-Desk;
     Asigurarea managementul versiunilor;
     Gestionarea licentelor pentru aplicatii si inaintarea propunerilor de achizitionare a celor noi impreuna cu Departamentul Help-Desk, asigurarea suportului pentru aplicatiile companiei;
     Implementarea unor solutii de back-up pentru aplicatii.

    Alte informatii

    Constituie avantaj:
     experienta de lucru cu servicii web si administrare servere de aplicatii Oracle (ex Weblogic);
     Experienta in gestionarea mai multor aplicatii;
     Cunostinte de Linux;
     Cunoastea aplicatiei de administrare INSIS.