Coordonator departament comercial - Constanta
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.Vezi toate job-urile Coordonator departament comercial - Constanta active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | VEO Worldwide Services |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 05.10.2017 |
Remote work: | On-site |
VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.
Căutăm o persoană cu skill-uri manageriale, dinamică, comunicativă, cu spirit comercial și capacitate de organizare pentru a se alătura Departamentului de achizitii din Constanta.
Pentru reusita in aceasta misiune este nevoie de :
- Experiență relevantă în coordonare/management de echipe (minimum 3 ani) şi în lucrul pe bază de targete/obiective atât cantitative cât şi calitative;
- Disponibil(ă), corect(ă), implicat(ă) în munca sa, bune abilități de organizare și o atitudine proactivă;
- Cunoașterea limbii engleze la un nivel avansat (minimum nivel B2);
- Cunoașterea limbii franceze reprezinta un avantaj;
- Cunoașterea de instrumente PC: Excel, Word , Internet.
- Bune abilități de comunicare, negociere și o excelentă capacitate de a stabili relații de afaceri de calitate cu clienții internationali;
- Reale calitati de adaptare, pragmatism si leadership;
În calitate de Coordonator Departament Comercial, principalele misiuni vor fi :
- Coordonarea intregului departament de achizitii (25-30 de persoane) si coordonarea directa a unei echipe de 4-5 manageri de achizitii (manageri de buyeri/achizitori);
- Contribuie la trasarea strategiei pentru departamentul de achizitii internationale si se asigura ca aceasta este pusa corect in aplicare;
- Participa la proiecte strategice, propune actiuni pentru imbunatatire si progres astfel incat sa contribuie la cresterea rezultatelor si a performantei generale a proiectului Achizitii Internationale;
- Colaboreaza atat cu celelalte echipe din cadrul companiei cat si cu echipele clientului extern;
- Acompanierea, motivarea si verificarea echipelor pentru atingerea obiectivelor stabilite;
- Asigurarea transferului de task-uri către managerii echipelor de buyeri internationali;
- Devoltarea unei ambiante de lucru pozitive, asigurand coaching-ul cotidian individual si colectiv al managerilor;
- Analizarea rezultatelor si raportarea rezultatelor catre top management.
Beneficii :
- Formare la nivelul companiei si internaţional;
- Reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere intr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes;
- Pachet salarial si mediu de lucru atractive.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Lucrator comercial raion Ultra Fresh_Metro Constanta 1 Constanta, | |
Lucrator Comercial - Constanta Aplica fara CV | |
Lucrator comercial cu atributii de casier _METRO Constanta 1 Constanta, | |
Vezi job-uri similare (39) |
Raporteaza eroarea la