Coordonator departament comercial - Constanta

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile VEO Worldwide Services active.


Vezi toate job-urile Coordonator departament comercial - Constanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: VEO Worldwide Services
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Management - Consultanta
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Constanta
  • Actualizat la: 05.10.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    VEO Worldwide is a B2B services provider, based in Europe, with 16 years of activity. In 2006, when NOZ (the European clearance leader) started its expansion within Eastern Europe and Africa, VEO quickly fell in love with its vision and agile environment, always pushing things to discover more of this amazing business of clearance and responsible economy. Hence, we've added our own dynamic culture and mindset to everything we embraced from NOZ.
    We constantly search for solutions to help business owners capitalize on their unsold stocks (past collections, short expiry products, cancelled orders) and become efficient.
    With all of that, VEO is consolidating its brand based on engagement, transparency, solidarity, constant improvement and competence.

    Cerinte

    Căutăm o persoană cu skill-uri manageriale, dinamică, comunicativă, cu spirit comercial și capacitate de organizare pentru a se alătura Departamentului de achizitii din Constanta.
    Pentru reusita in aceasta misiune este nevoie de :



    - Experiență relevantă în coordonare/management de echipe (minimum 3 ani) şi în lucrul pe bază de targete/obiective atât cantitative cât şi calitative;
    - Disponibil(ă), corect(ă), implicat(ă) în munca sa, bune abilități de organizare și o atitudine proactivă;
    - Cunoașterea limbii engleze la un nivel avansat (minimum nivel B2);
    - Cunoașterea limbii franceze reprezinta un avantaj;
    - Cunoașterea de instrumente PC: Excel, Word , Internet.



    - Bune abilități de comunicare, negociere și o excelentă capacitate de a stabili relații de afaceri de calitate cu clienții internationali;
    - Reale calitati de adaptare, pragmatism si leadership;

    Responsabilitati

    În calitate de Coordonator Departament Comercial, principalele misiuni vor fi :



    - Coordonarea intregului departament de achizitii (25-30 de persoane) si coordonarea directa a unei echipe de 4-5 manageri de achizitii (manageri de buyeri/achizitori);
    - Contribuie la trasarea strategiei pentru departamentul de achizitii internationale si se asigura ca aceasta este pusa corect in aplicare;
    - Participa la proiecte strategice, propune actiuni pentru imbunatatire si progres astfel incat sa contribuie la cresterea rezultatelor si a performantei generale a proiectului Achizitii Internationale;
    - Colaboreaza atat cu celelalte echipe din cadrul companiei cat si cu echipele clientului extern;
    - Acompanierea, motivarea si verificarea echipelor pentru atingerea obiectivelor stabilite;
    - Asigurarea transferului de task-uri către managerii echipelor de buyeri internationali;
    - Devoltarea unei ambiante de lucru pozitive, asigurand coaching-ul cotidian individual si colectiv al managerilor;
    - Analizarea rezultatelor si raportarea rezultatelor catre top management.

    Alte informatii

    Beneficii :


    - Formare la nivelul companiei si internaţional;
    - Reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere intr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes;
    - Pachet salarial si mediu de lucru atractive.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Constanta,

    Aplica fara CV
    Constanta, Job national

    Constanta,

    Vezi job-uri similare (39)