Manager de proiect IT

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Orange Romania Communications active.


Vezi toate job-urile Manager de proiect IT active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: Orange Romania Communications
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.04.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Orange Romania Communications este o companie parte a grupului Orange și o subsidiara Orange Romania din data de 30 septembrie 2021.
    Compania ofera atat asistenta, cat și servicii convergente de voce fix-mobil, internet in banda larga și televiziune pentru cei aproximativ 5 milioane de clienti ai sai. De asemenea, gestioneaza infrastructura de retea ce cuprinde pana la 90.000 de km de fibra optica și conecteaza in jur de 3 milioane de gospodarii.

    Cerinte

    Cerintele rolului:

    - Studii superioare in domeniul informatic/economic;
    - Cursuri de specializare in Managementul Proiectelor;
    - Înţelegere aprofundată a Metodologiei PMI;
    - 3-5 ani experienta in gestionarea si implementarea de proiect de IT;
    - Foarte bune abilitati de comunicare si prezentare;
    - Foarte bune abilitati de organizare, planificare si gestionare a resurselor;
    - Bune abilitati de negociere si influentare;
    - Limba engelza nivel avansat;

    Responsabilitati

    Rolul se afla in cadrul departamentului de PMO.

    Descriere generala:

    - Defineste obiectivele, planifica, coordineaza executia finalizeaza proiectele din aria sa de responsabilitate pe baza unor termene-limită stricte şi încadrându-se în buget, asigurandu-se de calitatea acestora.
    - Determina resursele necesare realizarii obiectivelor, dimensionarea lor, intocmirea planului de proiect si a documentelor asociate;
    - articipa la redactarea si tehnoredactarea de documente interne si externe si realizeaza rapoarte de status proiect;
    - Mentine si gestioneaza relatia cu clientul extern pe toata durata implementarii proiectului;
    - Comunica aşteptările legate de proiect către membrii echipei şi cătretoate partile implicate, la timp şi într-o manieră clară;
    - Stabileste termenele-limită şi obiectivele intermediare ale proiectului folosind instrumente adecvate;
    - Monitorizeaza indeplinirea obiectivelor intermediare şi a livrabilelor;
    - Defineste criteriile de succes ale proiectului şi le disemineaza către părţile implicate pe toata durata proiectului;
    - Realizeaza analize şi întocmeste un raport de recomandări în vederea identificării elementelor eficiente şi ineficiente ale proiectului;
    - Dezvoltarea instrumente optime pentru executarea şi gestionarea proiectului;
    - Estimeaza resursele si participanţi necesari pentru îndeplinirea scopurilor proiectului;
    - Întocmeste şi depune propuneri de buget şi recomanda modificări ulterioare ale proiectului dacă este necesar;

    Alte informatii

    Toate aplicatiile vor fi tratate cu maxima confidentialitate.
    Doar candidatii selectati vor fi contactati.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Remote

    Vezi job-uri similare (218)