Collection Controller B2B

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ALTEX Romania active.


Vezi toate job-urile Collection Controller B2B active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: ALTEX Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Management - Consultanta
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.04.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Altex Romania reprezinta poate cel mai bun exemplu de antreprenoriat de succes din tara noastra. In peste 25 de ani de provocari si adaptari la schimbarile mediului de afaceri, Altex a trecut de la un business local de import de televizoare la liderul pietei romanesti de retail. Cum? Avand mereu o relatie buna cu clientul si adaptand infrastructura, astfel incat sa corespunda exigentelor retailului romanesc.

    Inca de la infiintare, compania Altex si-a propus sa ofere produse de calitate adecvate nevoilor consumatorilor si solutii de finantare acesibile.

    Cerinte

    • Studii universitare finalizate (profil economic);
    • Cunostinte generale despre instrumentele de plata
    • Minim 3 ani experienta in Accounts Receivable collection
    • Cunostinte avansate Ms Office (Excel)
    • Foarte bune abilitati de comunicare si negociere
    • Capacitatea de a lucra in echipa
    • Initiativa, flexibilitate
    • Gandire analitica
    • Orientare catre identificarea solutiilor
    • Atitudine pozitiva

    Responsabilitati

    • Contacteaza clientii cu intarzieri de plata si recupereaza sumele restante;
    • Mentine legatura cu reprezentatii magazinelor si cu cei ai departamentelor online, B2B, in ceea ce priveste soldurile clientilor;
    • Consiliaza si informeaza clientii referitor la: instrumentele de plata (OP,CEC,BO), facturi si alte detalii aferente;
    • Preia apelurile clientilor si pune la dispozitia acestora informatiile solicitate
    • Urmareste efectuarea platilor de catre clienti;
    • Prelucreaza reclamatiile clientilor intr-o maniera profesionala;
    • Reconciliaza soldurile cu clientii: punctaje, aplicari de incasari, extrase de cont etc;
    • Trimite notificari de plata;
    • Efectueaza si prelucreaza Rapoarte de solduri ex: ageing sau alte rapoarte necesare managementului;
    • Arhiveaza garantii, contracte si verifica periodic valabilitatea acestora;
    • Respecta si imbunateste procedurile departamentului collection;
    • Mentine legatura cu departamentul vanzari, departamentul financiar si legal.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (69)