Model scrisoare de intentie. Descarca modele pregatite de specialisti dn care merita sa te inspiri
Collection Controller B2B
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ALTEX Romania active.Vezi toate job-urile Collection Controller B2B active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | ALTEX Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 14.04.2017 |
Remote work: | On-site |
Altex Romania reprezinta poate cel mai bun exemplu de antreprenoriat de succes din tara noastra. In peste 25 de ani de provocari si adaptari la schimbarile mediului de afaceri, Altex a trecut de la un business local de import de televizoare la liderul pietei romanesti de retail. Cum? Avand mereu o relatie buna cu clientul si adaptand infrastructura, astfel incat sa corespunda exigentelor retailului romanesc.
Inca de la infiintare, compania Altex si-a propus sa ofere produse de calitate adecvate nevoilor consumatorilor si solutii de finantare acesibile.
• Studii universitare finalizate (profil economic);
• Cunostinte generale despre instrumentele de plata
• Minim 3 ani experienta in Accounts Receivable collection
• Cunostinte avansate Ms Office (Excel)
• Foarte bune abilitati de comunicare si negociere
• Capacitatea de a lucra in echipa
• Initiativa, flexibilitate
• Gandire analitica
• Orientare catre identificarea solutiilor
• Atitudine pozitiva
• Contacteaza clientii cu intarzieri de plata si recupereaza sumele restante;
• Mentine legatura cu reprezentatii magazinelor si cu cei ai departamentelor online, B2B, in ceea ce priveste soldurile clientilor;
• Consiliaza si informeaza clientii referitor la: instrumentele de plata (OP,CEC,BO), facturi si alte detalii aferente;
• Preia apelurile clientilor si pune la dispozitia acestora informatiile solicitate
• Urmareste efectuarea platilor de catre clienti;
• Prelucreaza reclamatiile clientilor intr-o maniera profesionala;
• Reconciliaza soldurile cu clientii: punctaje, aplicari de incasari, extrase de cont etc;
• Trimite notificari de plata;
• Efectueaza si prelucreaza Rapoarte de solduri ex: ageing sau alte rapoarte necesare managementului;
• Arhiveaza garantii, contracte si verifica periodic valabilitatea acestora;
• Respecta si imbunateste procedurile departamentului collection;
• Mentine legatura cu departamentul vanzari, departamentul financiar si legal.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Reprezentant vanzari B2B servicii transport Aplica fara CV | |
Sales Internship (B2B sales for HR and Employer Branding Services) Aplica fara CV | |
Junior Sales Executive (B2B sales for HR and Employer Branding Services) Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (69) |
Raporteaza eroarea la