Collection Controller (B2C)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ALTEX Romania active.


Vezi toate job-urile Collection Controller (B2C) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: ALTEX Romania
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.04.2017
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Altex Romania reprezinta poate cel mai bun exemplu de antreprenoriat de succes din tara noastra. In peste 25 de ani de provocari si adaptari la schimbarile mediului de afaceri, Altex a trecut de la un business local de import de televizoare la liderul pietei romanesti de retail. Cum? Avand mereu o relatie buna cu clientul si adaptand infrastructura, astfel incat sa corespunda exigentelor retailului romanesc.

    Inca de la infiintare, compania Altex si-a propus sa ofere produse de calitate adecvate nevoilor consumatorilor si solutii de finantare acesibile.

    Cerinte

    • Studii superioare;
    • Cunostinte generale despre instrumentele de plata;
    • Experienta pe o pozitie similara constituie un avantaj;
    • Cunostinte avansate Ms Office (Excel);
    • Foarte bune abilitati de comunicare si negociere;
    • Capacitatea de a lucra in echipa;
    • Initiativa, flexibilitate;
    • Gandire analitica;
    • Orientare catre identificarea solutiilor;
    • Atitudine pozitiva.

    Responsabilitati

    • Efectueaza si prelucreaza rapoarte de solduri ex: ageing sau alte rapoarte necesare managementului;
    • Transmite/solicita magazinelor raportul de solduri saptamanal/lunar;
    • Aplica procedura de aplicare si dezaplicare a tranzactiilor deschise/inchise;
    • Tine legatura cu reprezentantii magazinelor, cei ai departamentului online, B2B, in ceea ce priveste soldurile clientilor;
    • Contacteaza clientii cu intarzieri de plata si recupereaza sumele restante;
    • Urmareste efectuarea platilor de catre clienti;
    • Reconciliaza soldurile cu clientii: punctaje, aplicari de incasari, extrase de cont etc;
    • Trimite notificari de plata;
    • Arhiveaza garantii, contracte si verifica periodic valabilitatea acestora;
    • Respecta si imbunateste procedurile departamentului collection;
    • Mentine legatura cu departamentele vanzari, financiar si legal.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (20)