Asistent Director

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Holcim active.


Vezi toate job-urile Asistent Director active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Administratie - Stiinte politice active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: Holcim
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Altele
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 12.04.2017
    Scurta descriere a companiei

    Holcim Romania, membra a grupului LafargeHolcim din 2015, isi propune sa faca fata provocarilor secolului 21 lansand tehnologii si inovatii de varf in industria materialelor de constructii.
    Suntem o companie dinamica si moderna, care si-a dovedit spiritul de inovatie si profesionalism pe piata romaneasca prin produse si servicii extrem de apreciate. Din echipa noastra fac parte oameni pregatiti in domenii foarte variate. Cu totii avem in comun perseverenta, ambitia pentru performanta si pasiunea pentru lucrul bine facut.

    In plus, ne asiguram ca angajatii nostri sa beneficieze de cele mai bune conditii de munca, punand accent pe sanatatea si siguranta lor.

    Paseste cu increderea intr-o lume a oportunitatilor si alatura-te noua!

    Cerinte

    Absolvent studii superioare, preferabil in domeniul tehnic sau economic.
    Experienta intr-un post similar, in domeniul constructiilor/productiei reprezinta un avantaj.
    Capacitatea de a invata rapid si motivatie pentru dezvoltare intr-un mediu multinational.
    Excelente abilitati de relationare si comunicare la toate nivelurile companiei.
    Entuziasm si orientare catre rezultat.
    Determinare si capacitatea de lua decizii rapid.
    Curiozitate si initiativa.
    Abilitati de lucru in echipa si management de proiect.
    Cunostinte limba engleza: nivel avansat;
    Abilitati de operare computer (MS Office).

    Responsabilitati

    Coordoneaza planul de afaceri si functional pentru segmentul Betoane si Agregate.
    Gestioneaza procesul de planificare buget si previzionare pentru functiune.
    Participa activ la dezvoltarea si implementarea proiectelor departamentului, ca membru in echipa de proiect sau coordonator.
    Asista Directorul Betoane si Agregate in identificarea, analiza si dezvoltarea masurilor de imbunatatire a performantei.
    Pregateste si actualizeaza diferite documente, rapoarte, analize si prezentari.