Receptionist

Angajator: DLA Piper
Domeniu:
  • Administratie - Stiinte politice
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.11.2017
    Scurta descriere a companiei

    DLA Piper este o firmă internaţională de avocatură cu birouri în peste 40 de ţări din Europa, Statele Unite ale Americii, Asia-Pacific si Orientul Mijlociu, care oferă servicii de asistență juridică pentru clienţii săi din întreaga lume.
    Ca membru al echipei DLA Piper, vei avea ocazia să lucrezi la cel mai înalt nivel de profesionalism, într-un mediu competitiv, vei putea să îţi asumi un rol activ, să vii cu sugestii constructive și soluții inovatoare.
    Avem nevoie și de tine pentru a continua să ne dezvoltăm şi să fim printre cei mai buni!
    Acum totul depinde de tine.
    Te așteptăm!

    Cerinte

    Care sunt cerintele?

    - cunoaşterea limbii engleze (scris, citit, vorbit);
    - cunoaşterea programelor din pachetul MS Office;
    - atenţie, initiativa, promptitudine, proactivitate, entuziasm;
    - spirit de organizare şi capacitate de prioritizare şi planificare;
    - capacitate de a lucra atât în echipă cât şi pe cont propriu, fără supraveghere;
    - abilităţi de comunicare şi relaţionare atât cu colegii cât şi cu clienţi externi;

    Responsabilitati

    Care sunt principalele atribuţii?

    - Asigura interfata cu persoanele din afara firmei;
    - Primeste vizitatorii si asigura protocolul aferent;
    - Mentine un plan al programarilor pentru salile de conferinta si pregateste tot ce este necesar pentru desfasurarea intalnirilor interne sau cu clientii;
    - Inregistreaza corespondenta primita si trimisa, o sorteaza si o distribuie;
    - Preia si directioneaza apelurile telefonice, interne si externe, preia si transmite mesaje complete si corecte, asigurandu-se ca au ajuns la destinatar;
    - Raspunde la solicitari generale venite din partea clientilor si colaboratorilor;
    - Printeaza, fotocopiaza, indosariaza, arhiveaza documente si corespondenta relevante (posta, e-mail, fax)
    - Asigura stocul necesar de consumabile si rechizite si tine evidenta consumului lor;
    - Mentine legatura cu agentii de turism, pentru a asigura transportul si cazarea, pentru deplasarile in interes de serviciu ale angajatilor si colaboratorilor firmei si intocmeste formularele de cheltuieli;
    - Redacteaza corespondenta zilnica, pregăteşte şi produce diverse materiale pentru conferinţe, întâlniri şi alte evenimente (interne sau externe);
    - Ajuta la completarea formularelor si a cererilor catre autoritati, precum si la depunerea documentelor la acestea;
    - Asigura fluxului informational intre firma si clientii externi, precum si intre avocatii lor si celelalte departamente ale firmei;
    - Raspunde de pastrarea confidentialitatii asupra datelor si informatiilor la care are acces;
    - Oferă ajutor celorlalţi colegi (avocaţi, consultanţi fiscali sau personal funcţii suport) când volumul de muncă este mare;

    Alte informatii

    Ce oferim?

    - Oportunitate de construire a unei cariere într-un mediu internaţional dinamic;
    - Dobândirea de cunoştinţe şi acumularea de experienţă de la o echipă cu înalte standarde de pregătire şi profesionalism;
    - Pachet atractiv de beneficii (salariu, bonuri de masă, abonament servicii medicale).